پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

تیم رباتیک دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برای ساخت و ارتقاء ربات نیاز به حمایت مالی مسئولین دارد

علیرضا شاهسونی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از کسب رتبه اول تیم رباتیک دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در مسابقات بین المللی ایران اوپن ۲۰۱۵ خبر داد و گفت: تیم رباتیک بسیج دانشجویی از میان ۱۹ تیم شرکت کننده رتبه هفتم را بدست آورد و در میان دانشگاه های دولتی اول شد.

رییس بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با بیان اینکه در این مسابقات شرکت کنندگانی از تایلند، مکزیک، هلند، آلمان و سوییس نیز حضور داشتند، افزود: سطح مسابقات به قدری بالا بود که تیم هامبورگ آلمان نتوانست به حد نصاب امتیاز لازم برسد و در مسابقات پذیرفته شود.

وی به حضور دو ربات امدادگر و پرنده از هسته رباتیک شهید طهرانی مقدم بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) اشاره نمود و گفت: ساخت و تجهیز این دو ربات به طور کامل توسط دانشگاه پرداخت شده است که در همین راستا از دکتر رنجبر کریمی و دکتر دهقان ریاست قدیم و جدید دانشگاه کمال قدردانی را داریم.

رییس بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان حمایت های دانشگاه را در کسب عناوین برتر مؤثر بیان کرد و افزود: برای ساخت و ارتقاء ربات امدادگر خودکار علاوه بر ادامه حمایت دانشگاه، نیاز به حمایت مالی مسئولین داریم تا از این طریق امکان شرکت در سایر مسابقات ملی و بین المللی را بیابیم و برای رفسنجان و دانشگاه ولی عصر (عج) افتخار آفرینی کنیم.

خروج از نسخه موبایل