منفورترین رئیس جمهور آمریکا:

  • شناسه خبر: 6479
منفورترین رئیس جمهور آمریکا:

خانه خشتی : نتایج یک نظرسنجی توسط شبکه خبری سی‌ان‌ان نشان می‌دهند که جورج بوش، رئیس‌جمهور جنگ‌طلب آمریکا منفورترین رئیس‌جمهور این کشور است که هنوز در قید حیات به‌سر می‌برد. به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس ، جورش بوش، رئیس‌جمهور سابق آمریکا منفور ترین رئیس‌جمهور این کشور نام گرفت. این آمار بر […]

خانه » آخرین اخبار » منفورترین رئیس جمهور آمریکا:

خانه خشتی : نتایج یک نظرسنجی توسط شبکه خبری سی‌ان‌ان نشان می‌دهند که جورج بوش، رئیس‌جمهور جنگ‌طلب آمریکا منفورترین رئیس‌جمهور این کشور است که هنوز در قید حیات به‌سر می‌برد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس ، جورش بوش، رئیس‌جمهور سابق آمریکا منفور ترین رئیس‌جمهور این کشور نام گرفت.

این آمار بر اساس نظرسنجی سی‌ان‌ان به دست آمده است. در این نظرسنجی ۵۴ درصد از مردم آمریکا گفته‌اند که از دوران بوش خاطره خوبی ندارند حال آنکه تنها ۴۳ درصد از این دوران به خوبی یاد می‌کنند. بوش مسئول آغاز جنگ بر ضد عراق و افغانستان بود.

بنابراین گزارش، بر عکس بوش، رئیس‌جمهوری که پیش از وی در قدرت بود یعنی بیل کلینتون، از وضعیت خوبی برخوردار بوده و قریب به دوسوم آمریکایی‌ها از دوران وی به نیکی یاد می‌کنند.

برخی از استراتژیست‌ها می‌گویند که نتایج این نظرسنجی می تواند به نفع اوباما، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا باشد که طی ماه‌های اخیر حملات شدیدی متوجه دولت بوش کرده و آن را مسئول مشکلات اقتصادی آمریکا معرفی کرده است.

این نظرسنجی‌ همچنین بر تصمیمی کمپین انتخاباتی اوباما مبنی بر استفاده از کلینتون برای کمک تبلیغاتی نیز صحه می‌گذارد.

اوباما باید ماه نوامبر با میت رامنی، رقیب سرسخت جمهوری‌خواه خود به رقابت بپردازد. هرچند اوباما فعلا از رقیب خود پیش است، اما رقابت ماه نوامبر به هیچ وجه ساده نبوده و تنها یک اتفاق برای عوض شدن نتیجه رقابت، کافی است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان