پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مشکل معیشتی معلمین رفسنجانی بزودی برطرف می شود/ تجلیل از بیش از دو هزار و ۲۰۰ معلم شاغل و بازنشسته

جشن روز معلم در رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، از بیش از دو هزار و ۲۰۰ معلم رفسنجانی در مصلی امام خامنه ای با اهدای یک شاخه گل تجلیل به عمل آمد.

لطفی مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با اعلام این خبر افزود: این مراسم با حضور معلمین شاغل و بازنشسته و تعدادی از اساتید دانشگاه برگزار گردید.

وی دیدار با خانواده شهیدان زینلی و دهقان رجبی را از دیگر برنامه های هفته برگداشت مقام معلم اعلام کرد و گفت: مدیران مدارس مکلف شدند به طور ویژه از معلمین واحدهای خود تقدیر کنند.

لطفی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پروش بستر تمام فعالیت های فرهنگی شهرستان است، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر مجموعه برای اجرای کار فرهنگی باید از آموزش و پرورش استفاده کند، از روسای ادارت توقع می رفت با نصب بنر یا پارچه نوشته و به پاس قدردانی از معلمین فرزندانشان این هفته را گرامی بدارند.

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش رفسنجان از وجود ضعف خودباوری در معلمان ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر بتوانیم روحیه خودباوری را در معلمان افزایش دهیم، شاهد شکوفایی یک جامعه خوب خواهیم بود و از بسیاری آسیب های اجتماعی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی“، مبنی بر اقدام آموزش و پرورش برای رسیدگی به حقوق معلمین، به سخنان رهبری در روزهای گذشته به تأکید ایشان بر پیگیری معیشت معلمان اشاره کرد و گفت: متأسفانه مشکلات معلمین رفسنجان حاد نیست اما با درایت مسئولین به زودی برطرف می شود.

لازم به ذکر است به گفته مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش رفسنجان، تعداد معلمین شاغل در رفسنجان ۴ هزار نفر می باشند.

             

خروج از نسخه موبایل