پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

حرکت خودجوش شهروندان رفسنجانی برای مبارزه با قلیان در میدان شهدا برگزار می شود

علی غلامرضاپور در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه حرکت نمادین و خودجوش مبارزه با قلیان روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور مردم رفسنجان برگزار می شود، گفت: این حرکت با هدف بازنمایی آثار سوء مصرف قلیان و اجتماعی کردن مبارزه با این پدیده صورت می گیرد.

مشاور فرماندار در امور جوانان با بیان اینکه برنامه ریزی برای توزیع اقلام تبلیغاتی و فضاسازی محل زنجیره انسانی انجام گرفته است، افزود: برپایی این حلقه انسانی بخشی از اثرات سوء قلیان را منعکس می کند.

وی در ادامه از هماهنگی با نهادها و سازمان های مردم نهاد در مدیریت و نظم زمان برگزاری این حرکت خودجوش خبر داد و تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای ایجاد نظم توسط راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی انجام شده است.

غلامرضاپور با تأکید بر اینکه رویکرد دولت در پدیده های اجتماعی ایجابی می باشد، گفت: این حرکت خودجوش به همین منظور و با هدف فرهنگسازی در اجرای سایر برنامه های شهرستان برگزار می شود.

مشاور فرماندار در امور جوانان هم چنین از ایجاد کمپین مبارزه با قلیان با همکاری پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی“، خبر داد و افزود: این کمپین با حمایت رسانه ها، مجمع مشاوران جوان و تشکل ها ایجاد می شود.

خروج از نسخه موبایل