سخنگوی شورای اسلامی شهر رفسنجان؛

تجلیل از کارآفرینان رفسنجانی گامی در جهت ایجاد اقتصاد مقاومتی

  • شناسه خبر: 64373
تجلیل از کارآفرینان رفسنجانی گامی در جهت ایجاد اقتصاد مقاومتی

سخنگوی شورای اسلامی شهر رفسنجان تجلیل از کارآفرینان رفسنجانی را گامی در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

خانه » آخرین اخبار » تجلیل از کارآفرینان رفسنجانی گامی در جهت ایجاد اقتصاد مقاومتی

محمد ریاحی امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی” مبنی بر نقش شورای اسلامی شهررفسنجان در اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: طبق فرمایش حضرت آقااستفاده از کالای خارجی در صورت وجود نمونه مشابه داخلی آن حرام ست؛ لذا تا زمانی که محصولی را در داخل شهر تولید می کنیم از تولیدات سایر شهرها استفاده نخواهیم کرد.IMG_0059

سخنگوی شورای اسلامی شهررفسنجان استفاده از کارآفرینان رفسنجانی را گامی در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی بیان کرد و افزود: در سال جاری قصد داریم مانند سال گذشته با تجلیل از کارآفرینان ضمن تشویق آنان به ایجاد شغل، موجبات ماندگاریشان در شهر را فراهم کنیم تا شهرروی پی خودش بایستد.

وی در ادامه بااشاره به اینکه هم اکنون زمان طلایی پسته گذشته و باید بدنبال توسعه شغل جدیددررفسنجان بود اظهار کرد: بنا داریم در سال جدید با دعوت از سرمایه گذاران توانمند در زمینه اقتصاد مقاومتی  که در راس برنامه های کشور است فعالیت کنیم.

محمد ریاحی در پاسخ به خبرنگار “خانه خشتی“، در خصوص اقدامات شورای اسلامی جهت زیباسازی ورودی های شهر رفسنجان گفت: برای تجهیز ورودی داوران در سال های ۹۲ و ۹۳ هزینه های انجام گرفت که در سال ۹۴ تکمیل خواهد شد.

IMG_0069

سخنگوی شورای اسلامی شهر رفسنجان به آغاز طراحی میدان امام حسین (ع) و تجهیز ورودی کرمان اشاره نمود و افزود: برای زیباسازی ورودی کرمان بودجه اختصاصی در سال ۹۴ در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ورودی یزد نیاز به پل روگذر دارد، گفت: ساخت این پل در شرح وظایف اداره راه و شهرسازی بوده و به علت کاهش درآمدهای دولت امکان اجرای آن وجود ندارد؛ اما شهرداری برای سرو سماان دادن آن برنامه هایی دارد.

ریاحی ورودی سرچشمه را مطلوب دانست و اظهار کرد: در این بخش ورودی شهرک جهاد باید اصلاح شود؛ ضمن اینکه میدان محمد رسول الله (ص) اقدامی بود که در سال گذشته انجام گرفت و در حال تکمیل شدن است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رفسنجان در پاسخ به خبرنگار “خانه خشتی“، در خصوص میزان درآمد نماینده مردم و اعضای شورا تصریح داشت: درامد نماینده مردم در مجلس به دلیل تدمین هزینه های زندگی وی در تهران وو سفرهای کاری، مسلماً بیشتر از عضو شوراست.

محمد ریاحی افزود: حقوق عضو شورای اسلامی شهر یک شصتم حقوق شهردار است و به افراد عضو شورا تنها مبلغی به عنوان حق الجلسه تعلق می گیرد.

برچسب ها:
378 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در رفسنجان ضبط و معدوم سازی شد اقتصادمقاومتی خانه خشتی رفسنجان شورای شهر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ابو

    با سلام در باره زیبا سازی میدان امام حسین منظوزشان همان کاشت درختان فلزی (میله پرجم) درو تا دور میدان میباشد الحق عجب مشاوران خوبی شهردار دارد انهم از نوع دکترش

    جانان

    تدمین یعنی چی من الان نمیفهمم این کلمه رو. اول باید برم دکترا بگیرم تا این کلمه را متوجه شوم. لطفا اصول خبرنگاری را بکار گیرید خبر باید عامیانه باشد که همه متوجه شوند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان