پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

داشتن یک رهبر بزرگ به معنی قد کشیدن یک ملت در طراز آن رهبری است

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از سرویس فرهنگی آرمان کرمان، سردار سلامی جانشین فرمانده ل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پنجمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت گفت: امروز در دهمین سالروز طلوع خورشید مهربانی ها در این سرزمین هستیم سالروز طلوع خورشید ولایت در دیار کریمان که مردم شریف کرمان با دیدن چهره نورانی امام و رهبر شان تجلی پیدا کرد.

وی در ادامه پرسید: چرا با وجود قدرت های امروزی عالم که امپراتورهای بی نظیر تاریخ بشر هستند و میخواستند ریشه ایران را از جغرافیای جهان برکنند هنوز مقتدر توانا مسلط و محکم ایستاده ایم.

سلامی در پاسخ به این سئوال تشریح کرد: رمز و راز این شکوه شاید در اولین مرحله استقامت و جاودانه شدن و پویش ترازها و پایگاه های بلند برای این ملت باشد. در عظمت آن ۲۳ نفر نهفته باشد آنهایی که روح هایی بلند دل هایی شجاع و ثبات قدم یک ملت در سخت ترین عرصه های جهاد در برابر دشمنان بزرگ خدا اسلام و ایران بوده اند  .

وی تاکید کرد: هر ملتی که پایه های اصلی شخصیت و هویت خود را از شخصیت های بزرگ و انسان های جاودانه میگیرد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران تصریح کرد: تاریخ سازنده هویت و شخصیت ملت ها می باشد. در این میان انسان هایی وجود دارند که فراتر از زمان حرکت می کنند. و برخی واقعیات ها هم وجود دارد که غبار زمان آنها را کهنه نمی کند ، هویت سازنده شاکله ملت ها می سازد و خدا به آن عظمت و شکوه می دهد.

وی خاطر نشان کرد: عاشورا نیز از این واقعه ها است ،تراکم حق از ازل تا ابد با تراکم باطل و این مواجهه مانند این رود جاری از عظمت ها و بزرگی ها حقیقت تشیع را می سازد و به شیعیان حیات متفاوتی را می دهدو این وجه تمایز دست نیافتنی را می سازد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: دفاع مقدس به تعبیر رهبری قطره ای است از آن دریای جوشان فداکاری ها ، ایستادگی ها و ثبات قدم هاو تفسیر آیات الهی بر صفحه زمین.

سلامی تاکید کرد: دفاع مقدس سازنده جوهره اصلی فرهنگ و اعتبار ملت ایران می باشد و امام به عنوان بیرق دار این جهاد عظیم در دوران سخت و نابرابری های قدرت ،عظمت خود را در شخصیت ملت ایران تکثیر کرد.

وی ادامه داد: این روح امام بود که برپیکره امت جاری شد و از انسان هایی که در جهل مدرن مدفون شده بودند انسان های ساخت که توانستند بزرگ ترین شکست تاریخ را بر بزرگ ترین امپراطور عرب تحمیل کنند.

این مقام مسئول گفت: ثبات قدم و استجکام روح قوت قلب این بیست و سه نفر به مفهوم انسان هایی است که به عنوان یک الگو نمونه می توانند برای همه جوانان و نوجوانان آتی این سرزمین چشمه هایی جوشانی از تعصب ،شجاعت ،صبر قلمداد شوند.

وی خاطر نشان کرد: داستان آن ۲۳نفر که در این کتاب با آن ادبیات جذاب آمده است به گونه ای که شوق و شعف در وجود رهبر می گذارد و تحت تاثیر این شجاعت وصف ناپذیر قرار می گیرد و مردم مسلمان و شهید پرور کرمان یکی از بزرگترین اوصاف را به خود می گیرند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران اظهار داشت: بنابراین آن چیزی که باعث ایستادگی و عظمت در مقابل ملت های بزرگ شده است و امروز دامنه اقتدار این کشور بزرگ را در آن سوی مرزهای جغرافیایی امتداد داده است.

سلامی ادامه داد: امروز به این کشور فرصت داده شده است تا در هر نقطه از بلاد اسلامی راه غلبه بر کفار و یهود را ببندد و آنها را با انفعال و یأس و نا امیدی از جبهه اسلام فراری دهد.

وی تاکید کرد: این به دلیل آن است که با هدایت های پیشوای عزیز انقلاب که طبقات منزلت و رفعت می بخشد و با ملت های بزرگ و با صفت هایی چون آزادگی ، استقلال ،مقاومت شناخته می شود و ما در عرصه علم و فناوری پیش می رویم.

این مقام مسئول گفت: ما با ماهواره هایمان سینه فضا را می شکافیم و همه جهان نیرومند بسیج می شود که ما را از دستیابی به علم هسته ای محروم کند و ما باز می ایستیم و نهضت تولید علم ، مدیریت جهادی و عزم مضاعف و انسجام ملی راحفظ می کنیم .

سلامی اعلام کرد: این عظمت امروز خاص ملت ایران می باشد و تنها ملیتی هستیم که توانسته ایم آنها را وادار کنیم در مقابل منطق ما از دیپلماسی زور و تهدید صرفنظر کنند و آنها را وادار کردیم که گزینه های روی میزشان را به فراموشی بسپارند و با عطوفت با ما رفتار کنند این ناشی از روح آن بیست و سه نفر و افرادی است که وقتی با هم جمع می شوند روح بزرگ یک ملت را ترسیم می کنند

وی تاکید کرد: وقتی رهبر یک ملت بزرگ است ملت آن هم بزرگ می شود وقتی ملت و رهبری بزرگ شوند هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آن ها بایستد.

خروج از نسخه موبایل