پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

آغاز اکران عمومی فیلم های منتخب پنجمین جشنواره مردمی عمار از فردا شب

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از آغاز اکران عمومی فیلم های منتخب پنجمین جشنواره عمار در سینما گلستان امین رفسنجان خبر داد و گفت: نمایش فیلم های جشنواره از فردا هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۸ هفته دوشنبه شب ها بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می شود.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در رفسنجان با بیان اینکه زمان نمایش فیلم ها بین یک تا یک ساعت و نیم خواهد بود، افزود: در اولین شب اکران های عمومی، مستند «معبر» با موضوع پیاده روی اربعین و دفاع مقدس نمایش داده می شود.

وی در ادامه از حضور نیروهای ارزشی و انقلابی شهرستان در اختتامیه اکران عمومی جشنواره عمار خبر داد و گفت: هدف از این اکران آشنایی مردم با سینمای ارزشی و گسترش اکران های مردمی است.

رمضانی ضمن ابراز خشنودی از اکران های دانشگاهی، مدارس و خانگی در رفسنجان، گفت: اکران فیلم های جشنواره عمار در مراسم اعتکاف نیز ادامه خواهد شد و جزو برنامه های هیئت کربلا رفسنجان نیز می باشد.

وی ضمن تشکر از مدیریت مجموعه گلستان امین، شورای اسلامی شهر و اداره ارشاد رفسنجان، گفت: علاقمندان به اکران مردمی جهت دریافت فیلم و چگونگی اکران با دبیرخانه جشنواره عمار در رفسنجان به شماره تلفن ۳۴۲۶۵۹۲۹ از ساعت ۸ الی ۱۳ تماس بگیرند.

خروج از نسخه موبایل