پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

از عکاسان خانه خشتی تقدیر شد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، با حضور فرماندار، از برترین های جشنواره عکس دهه فجر تقدیر شد.

فرماندار رفسنجان نیز هنر عکاسی را در ماندگاری فعالیت های اجتماع و ثبت وقایع مؤثر خواند و گفت: ذائقه بصری مردم برای دریافت سریع اطلاعات از هنر عکاسی و تصویر استفاده می کند.

حمید ملانوری پیشرفت و توسعه شهرستان را در توسعه فرهنگ دانست و افزود: امیدوارم مجمع مشاوران جوان بستر مناسبی برای حضور همه جوانان در فعالیت های فرهنگی هنری فراهم کند تا بتوانیم قابلیت های شهرستان را بکار گیریم.

غلامرضاپور مشاور فرماندار در امور جوانان نیز از آغاز فصل جدید فعالیت های این مجمع در فصل جدید خبر داد و گفت: عمده فعالیت مجمع در فصل جدید در حوزه فرهنگ خواهد بود و برآیند همه حرکت ها نیز در این راستاست.

وی در ادامه خواستار حضور جوانان علاقمنددر مجمع شد و افزود: مجمع مشاوران جوان در انحصار هیچ فرد یا گروه خاصی نیست و همه علاقمندان به صرف اهمیت و اراده برای توسعه شهرستان می توانند مشارکت کنند.

علی پور دبیر اجرایی جشنواره از دریافت ۳۵۰ اثر از ۳۵ عکاس رفسنجان به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره در دو بخش مراسم و آیین های دهه فجر و حضور جوانان در دهه فجر برگزار شد.

ایرج علی پور سطح کیفی عکس های رسیده را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: علاوه بر شش عکاس برگزیده، ۱۰ عکاس برتر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی افزود: در بخش مراسم و آیین های دهه فجر، حسام الدین باقری، بهناز حسینی نوه و حسین محمدرضایی به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش حضور جوانان در دهه فجر، رتبه اول تا سوم به سینا پورحیدری، امیرحسین یک پیکر و امیررضا پورحیدری تعلق گرفت.

هم چنین هیئت داوران آقایان عباس بلوچی و سیامک جعفری آثار عکاسان مهناز شریفی، علی اسدی، حامد قاسمی، کیمیا نژاد حکم الله، احمد عابدینی، یوسف ریاحی، عباس حسنی پور، صادق جعفری، حدیث اکبری و علی بازمانده را شایسته تقدیر دانست.

لازم به ذکر است مهناز شریفی و احمد عابدینی از عکاسان پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی“، رفسنجان در این مراسم موفق به دریافت لوح تقدیر شدند.

خروج از نسخه موبایل