با حضور وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

۵۵ مین جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان افتتاح شد + عکس

  • شناسه خبر: 62743
۵۵ مین جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان افتتاح شد + عکس

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با حضور حسینی وزیر سابق ارشاد در تالار خیام دانشگاه رسماً افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » ۵۵ مین جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان افتتاح شد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) شب گذشته با حضور حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در تالار خیام دانشگاه به طور رسمی افتتاح شد.

دهقان رییس دانشگاه ولی عصر (عج) در مراسم افتتاحیه جامعه اسلامی دانشجویان، رشد فعالیت های دانشجویی در وضعیت فعلی را ضروری دانست و گفت: دانشجویان به عنوان قشر آگاه در همه مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باید حضور فعال داشته باشند.

محمد علی دهقان جامعه اسلامی دانشجویان را دومین تشکل دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) بعد از جنبش عدالتخواه بیان کرد و افزود: انجمن اسلامی دانشجویان نیز به عنوان سومین تشکل دانشگاه در حال شکل گیری و تنظیم اساسنامه می باشد.

افتتاح جامعه اسلامی دانشجویان رفسنجان-خانه خشتی (۴)

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشجو باید سیاسی باشد، اما سیاست زده نباشد، گفت: دانشجو باید نسبت به مسائل سیاسی کشور و بین الملل آگاهی داشته باشد و شناختی کلی نسبت به مسائل پیدا کند.

رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان خطاب به دانشجویان اظهار کرد: از پذیرفتن کوکورانه مسائل اجتناب کنید و تحت تأثیر جریانات بیرون دانشگاه قرار نگیرید و هنگام تحلیل مسائل سیاسی تعصب نداشته باشید.

افتتاح جامعه اسلامی دانشجویان رفسنجان-خانه خشتی (۳)

نجفی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ولی عصر (عج) نیز با اشاره به اساس نامه جامعه اسلامی دانشجویان، اعلام مواضع صریح سیاسی و مباحث کشور را هدف این تشکل بیان کرد و خطاب به دانشجویان گفت: وظیفه شما به عنوان جوان ایرانی این است که آینده ساز نظام جمهوری اسلامی ایران باشید و طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در وهله اول به تحصیل و تهذیب خویش بپردازید.

افتتاح جامعه اسلامی دانشجویان رفسنجان-خانه خشتی (۱۰)

وی به زندگی شهیدان مصطفی چمران، عبدالحمید دیالمه و هدایت الله طیب اشاره نمود و آن ها را علمداران تشکل ها در کشور دانست و افزود: اگر می خواهید به تشکل ها و وظایف آنان آگاهی یابید، به زندگی این شهدا سر بزنید.

نجفی اصلی ترین تشکل نظام را تشکل شهدا دانست و معنویت و وفاداری را لازمه یک تشکل عنوان کرد و گفت: تشکل های کنونی ما یک جبهه و سنگر است و امروز جوانان در جبهه جنگ نرم آمده اند و قرار است در خط مقدم بایستند و از نظام و ولایت دفاع کنند.

افتتاح جامعه اسلامی دانشجویان رفسنجان-خانه خشتی (۹)

طلوعیان مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان نیز با اشاره به شکل گیری هسته اولیه این تشکل از سال ۱۳۶۶، خط فکری سیاسی فرهنگی جامعه اسلامی را بیان کرد و گفت: ایدئولوگ سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان شهید مطهری و ایدئولوگ تشکیلاتی آن شهید بهشتی می باشد.

وی با اشاره به سخنانی از شهید بهشتی، تشکل را دارای سه ویژگی در خدمت مردم بودن، پاسدار ارزش ها بودن و سازنده بودن دانست و اظهار کرد: ساختار تشکیلاتی جامعه اسلامی مشخص بوده و دارای اساس نامه صریح، متقن و شفاف می باشد.

افتتاح جامعه اسلامی دانشجویان رفسنجان-خانه خشتی (۱۱)

طلوعیان خط قرمز جامعه اسلامی دانشجویان را ولایت و قانون اساسی اعلام کرد و افزود: اعضای جامعه اسلامی در این تشکل تمرین سیاست ورزی می کنند و با ارائه برنامه، برگزاری جلسه، سخنرانی و دفا از کاندیدای خاص، فعالیت های خود را انجام می دهند.

افتتاح جامعه اسلامی دانشجویان رفسنجان-خانه خشتی (۱۲)

در این مراسم که با رونمایی رسمی سایت جامعه اسلامی دانشجویان همراه بود، حامد محضر نیا از خواننده های جوان کشور نیز به اجرای ترانه پرداخت و کیک جشن تولد جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) نیز میان حضار توزیع شد.

افتتاح جامعه اسلامی دانشجویان رفسنجان-خانه خشتی (۱۵)

حامد محضر نیا-خانه خشتی

افتتاح جامعه اسلامی دانشجویان رفسنجان-خانه خشتی (۱۳) افتتاح جامعه اسلامی دانشجویان رفسنجان-خانه خشتی (۱۴) افتتاح جامعه اسلامی دانشجویان رفسنجان-خانه خشتی (۶) افتتاح جامعه اسلامی دانشجویان رفسنجان-خانه خشتی (۷)

افتتاح جامعه اسلامی دانشجویان رفسنجان-خانه خشتی (۲)

برچسب ها:
جامعه اسلامی دانشجویان حسینی وزیر ارشاد سابق و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران خانه خشتی دانشگاه ولی عصر رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان