امام جمعه شهر کشکوئیه عنوان کرد؛

در مذاکرات هسته‌ای باید تمام کلیاتی که رهبر معظم انقلاب به آن‌ها اشاره نمودند مورد توجه قرار گیرد

  • شناسه خبر: 62642
در مذاکرات هسته‌ای باید تمام کلیاتی که رهبر معظم انقلاب به آن‌ها اشاره نمودند مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه شهر کشکوئیه گفت: در مذاکرات هسته‌ای همه مراقب خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حیله‌گری طرف مقابل باشند.

خانه » آخرین اخبار » در مذاکرات هسته‌ای باید تمام کلیاتی که رهبر معظم انقلاب به آن‌ها اشاره نمودند مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت‌الاسلام محمدمحرابی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کشکوئیه در مصلی این شهر اظهار کرد: در خصوص مذاکرات و مباحث یمن رهبر معظم انقلاب آنچه باید گفته می‌شد را بیان فرمودند و این امر بسیار حائز اهمیت بوده؛ چراکه یکی از رموز پیروزی‌های ایران اسلامی تصمیمات حکیمانه معظم‌له است.

وی افزود: تصمیمات ایشان منطبق بر عقل و منطق بوده و پشتوانه مسئولین و آحاد مردم است؛ چراکه وقتی مردم ببیند مسئولین آن‌ها به‌دور از احساسات در همه موارد تصمیم صحیح و اصولی را اتخاذ می‌کنند و عزت آن‌ها در همه حال حفظ می‌شود با جان و دل از مسئولین حمایت می‌کنند.

امام‌ جمعه کشکوئیه با اشاره به بیانیه لوزان تصریح کرد: در مذاکرات هسته‌ای و مسیر آینده باید تمام کلیاتی که رهبر معظم انقلاب به آن‌ها اشاره نمودند مورد توجه قرار گیرد و همه مراقب خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حیله‌گری طرف مقابل باشند.

محرابی ازده با اشاره به عهدشکنی‌های ابرقدرت‌های جهان طی سالیان گذشته اضافه کرد: این پذیرفته نیست طرف غربی بنا به دلایل واهی هر موقع اراده کرد از مراکز ما بازدید کند، بازدیدها باید در چارچوب قوانین بین‌المللی و منطقی باشد تا ما آن را بپذیریم.

خطیب نماز جمعه کشکوئیه ادامه داد: باید بسیار هوشیار باشیم که طرف مقابل با تصویب یک سری قوانین نتوانند هر روز به بهانه بازرسی از مراکز حساس و مهم ما بازرسی کنند چرا که اگر این هدف آن‌ها عملی شود هستی ما نابود خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همیشه با ایستادگی و مقاومت عزت خود را در منطقه و جهان حفظ کرده و در اوج تحریم‌های جهانی با تکیه به دانشمندان داخلی و قدرت خود به قلعه‌های رفیع علمی دست پیدا کرده است.

امام‌ جمعه کشکوئیه با اشاره به اینکه دغدغه‌های مقام معظم رهبری باید نصب‌العین همه ما باشد، بیان کرد: همچنان راه دشواری را پیش رو داریم بنابراین موافقان این مذاکرات باید به انتقادهای سازنده هم توجه کنند تا موفقیت ما در مذاکرات قطعی شود.

برچسب ها:
خانه خشتی کشکوئیه نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان