حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی یادآور شد؛

یکی از مهم ترین دلایل تشییع انسان ها حضرت زهرا (س) می باشد

  • شناسه خبر: 62540
یکی از مهم ترین دلایل تشییع انسان ها حضرت زهرا (س) می باشد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضرت فاطمه (س) نزدیک ترین شخص به پیامبر (ص) بود و این برای حقانیت مذهب مسلمانان کافی می باشد.

خانه » آخرین اخبار » یکی از مهم ترین دلایل تشییع انسان ها حضرت زهرا (س) می باشد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه، در جمع طلاب و خانواده شهدای شهرستان رفسنجان با اشاره به یکی از اوصاف حضرت زهرا (س) که صدیقه می باشد؛ گفت: این صفت برای حضرت مریم (س) نیز بکار رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی با بیان ۶ مورد صدق و راستی از زبان فیض کاشانی، اظهار داشت: صدق در عقیده یعنی اعتقادات انسان سالم باشد، صدق در عزم و اراده، صدق در عمل، صدق در عهد و پیمان، صدق در گفتار که اگر تمامی زندگی انسان آینه صداقت شود انسان صدیق می شود و صدق فی جمیع حالات می باشد.

وی یکی از حسن های طلبگی را یادگیری مطالب جدید در برهه زمان عنوان کرد و افزود: تقوا در طلبگی نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی-خانه خشتیاستاد حوزه و دانشگاه ۳ علامت منافق را بدقولی، خیانت در امانت و دروغگویی دانست و یادآور شد: عیب منافق در این است که در صدقش عقیده ندارد.

وی با اشاره به نورانیت حضرت فاطمه (س) قبل از آفرینش، خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) در تمامی زندگی خود صادق بود که با نام صدیقه کبری شناخته شده است.

حجت الاسلام رفیعی یکی از مهم ترین دلایل تشییع انسان ها را حضرت زهرا (س) دانست و گفت: حضرت فاطمه (س) نزدیک ترین شخص به پیامبر (ص) بود و این برای حقانیت مذهب ما کافی می باشد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان یکی از مهم ترین دلایل تشییع انسان ها حضرت زهرا (س) می باشد
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان