فرماندار رفسنجان خبر داد؛

اعلام آمادگی رفسنجان برای حضور در همایش کرمان شناسی

  • شناسه خبر: 62404
اعلام آمادگی رفسنجان برای حضور در همایش کرمان شناسی

فرماندار رفسنجان گفت: آمادگی داریم با تشکیل ستاد ویژه همایش کرمان شناسی در رفسنجان و با همکاری دستگاه‌های مرتبط حضوری پررنگ در این همایش رقم بزنیم.

خانه » آخرین اخبار » اعلام آمادگی رفسنجان برای حضور در همایش کرمان شناسی

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان از برگزاری هفته کرمان شناسی در هفته آخر اردیبهشت ماه سال جاری در برج میلاد تهران خبر داد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه هفته کرمان‌شناسی در راستای تعاملات فرهنگی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان کرمان و با همکاری شهرداری تهران در برج میلاد برگزار می‌شود، افزود: ساعت فعالیت همایش از ۹ صبح تا ۲۴ خواهد بود و هر روز از ساعت ۱۶ الی ۱۸ موسیقی محلس استان کرمان اجرا می شود.

وی با اشاره به تشکیل ۱۶ کمیته علمی، فناوری، صنایع و… در همایش از برپایی شب دفاع مقدس و شهدا با سخنرانی سردار سلیمانی، سمینار کرمان در گذر زمان، سمینار گردشگری، تجلیل از چهره‌های ماندگار و … خبر داد و گفت: برنامه‌های همایش از شبکه‌های مختلف سیما به صورت مستقیم پخش می شود و نشریه‌ای ۶۰ صفحه‌ای با ۱۵۰هزار نسخه در استان و سراسر کشور و همچنین در جشنواره توزیع خواهد شد.

ملانوری در ادامه با بیان اینکه رفسنجان در حوز‌ه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی قوی و کارآمد است، اظهار کرد: همایش کرمان‌شناسی می‌تواند موقعیت سرمایه‌گذاری شهرستان رفسنجان را بالا ببرد و کارخانه‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مختلف استان و شهرستان تولیدات خود را در آن به نمایش بگذارند.

برپایی نمایشگاه غرفه‌های مواد غذایی، البسه و صنایع دستی از دیگر برنامه هایی بود که فرماندار رفسنجان به آن اشاره نمود و افزود: آمادگی داریم با تشکیل ستادی به همین مناسبت در رفسنجان و با همکاری دستگاه‌های مرتبط حضوری پررنگ در این همایش رقم بزنیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی همایش کرمان شناسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان