همه تحریم های ظالمانه باید برداشته شود

  • شناسه خبر: 62333
همه تحریم های ظالمانه باید برداشته شود

مدیر حوزه های علمیه استان فارس با اشاره به اینکه در متن بیانیه منتشر شده در لوزان مقرر گردیده بخشی از تحریم ها برداشته شود، گفت: همه تحریم های ظالمانه که عمده آن ها اقتصادی است، باید برداشته شود.

خانه » آخرین اخبار » همه تحریم های ظالمانه باید برداشته شود

محمد هادی رحیم صادق مدیر حوزه های علمیه استان  فارس در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه آنچه در لوزان منتشر گردیده بیانیه بوده و توافق نیست، گفت: آنچه جمهوری اسلامی در قضایای هسته ای پذیرفته و آنچه آن ها قصد دارند عمل کنند، هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

رحیمی صادق سیاست کلی نظام را سیاست مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: بر همین اساس، صنعت هسته ای کشورمان به هیچ وجه و سر سوزنی نباید تعلیق پذیرد و عزت و مصلحت نظام حتماً باید مدنظر باشد.

وی با اشاره به اینکه در متن بیانیه منتشر شده در لوزان مقرر گردیده بخشی از تحریم ها برداشته شود، گفت: همه تحریم های ظالمانه که عمده آن ها اقتصادی است، باید برداشته شود.

مدیر حوزه های علمیه استان فارس با اشاره به اینکه مسئولین باید مسائل را به طور شفاف برای مردم بازگو کنند، افزود: مجلس و کسانی که در این زمینه تخصص دارند، در این موضوع ورود پیدا کنند تا آنچه قرار است به توافق برسد، یک توافق خوب باشد.

برچسب ها:
توافق هسته ای خانه خشتی لوزان محمد هادی رحیمی صادق مدیر حوزه های علمیه استان فارس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان