آیت الله امامی مسجدی؛

روحانیون به عنوان شاگردان رهبر نقش خاص خود را در تحقق شعار سال ایفا کنند

  • شناسه خبر: 62004
روحانیون به عنوان شاگردان رهبر نقش خاص خود را در تحقق شعار سال ایفا کنند

آیت الله امامی مسجدی به نقش بارز روحانیت در تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: روحانیون به عنوان شاگردان رهبر باید نقش خاص خود را ایفا نمایند.

خانه » آخرین اخبار » روحانیون به عنوان شاگردان رهبر نقش خاص خود را در تحقق شعار سال ایفا کنند

آیت الله امامی مسجدی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، به نقش بارز روحانیت در تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: روحانیون به عنوان شاگردان رهبر عزیز و به عنوان کسانی که این حرف ها را تخصصی می فهمند و عمق کلام رهبری را درک می کنند، باید نقش خاص خود را ایفا نمایند.

حاج سید حسن امامی مسجدی از روحانیون برجسته با بیان اینکه روحانیت باید با بیان خاص ارزش همدلی و همزبانی را نشان دهد، اظهار داشت: باید ویژگی های شعار سال به معمومین، مستمعین و مخاطبین خاص و عام بیان شود.

آیت الله امامی مسجدی-خانه خشتیوی تحقق شعار سال را خواسته افکار عمومی دانست و افزود: اگر دولت و ملت همدل و همزبان باشند، دولت دست و زبان و پشتوانه ملت می شود و آن وقت است که جمعیت راهپیمایی ۲۲ بهمن، جمعیت حاضرین نماز جمعه شکل می گیرد و با یک اشاره حضرت آقا حماسه ۹ دی تشکیل می شود.

آیت الله امامی مسجدی ادامه داد: اگر دولت حقوق  ۹۸/۲ درصد مردمی که در چنین ایامی جمهوری اسلامی را انتخاب کردند، احقاق کند، راه امام و مقام معظم رهبری را طی کرده است.

برچسب ها:
آیت الله امامی مسجدی اخبار رفسنجان خانه خشتی دولت و ملت همدلی و همزبانی رهبر روحانیون به عنوان شاگردان رهبر شعار سال
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان