فرمانده پاسگاه پلیس راه رفسنجان - کرمان:

روز بدون حادثه در جاده های رفسنجان/رانندگان با سرعت مطمئنه و با رعایت قوانین در جاده ها حرکت کنند

  • شناسه خبر: 61547
روز بدون حادثه در جاده های رفسنجان/رانندگان با سرعت مطمئنه و با رعایت قوانین در جاده ها حرکت کنند

فرمانده پاسگاه پلیس راه رفسنجان – کرمان با بیان اینکه در اولین روز سال جدید حادثه خاصی در محورهای رفسنجان رخ نداد، گفت: رانندگان با سرعت مطمئنه و با رعایت کامل قوانین در جاده ها حرکت کنند.

خانه » آخرین اخبار » روز بدون حادثه در جاده های رفسنجان/رانندگان با سرعت مطمئنه و با رعایت قوانین در جاده ها حرکت کنند

پورموسی فرمانده پاسگاه پلیس راه رفسنجان – کرمان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه در اولین روز سال جدید حادثه خاصی در محورهای رفسنجان رخ نداد، گفت: به لطف خداوند از صبح امروز حادثه خاصی در حوزه استحفاظی رفسنجان نداشتیم.

وحید پورموسی از حضور شش گشت فعال در سطح حوزه های استحفاظی شهرستان خبر داد و افزود: گشت های پلیس راه در محورهای سرچشمه، کرمان، انار، نوق، داوران و سایر محورهای فرعی و روستایی به طور شبانه روزی فعالیت می کنند.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل بارش های اخیر امکان لغزندگی جاده ها وجود دارد، اظهار داشت: رانندگان با سرعت مطمئنه و با رعایت کامل قوانین در جاده ها حرکت کنند.

فرمانده پاسگاه پلیس راه رفسنجان – کرمان با اشاره به اینکه گشت های نامحسوس پلیس در سطح شهرستان نیز فعالیت می کنند، توصیه کرد: شهروندان محترم از رانندگی با سرعت غیرمجاز و سبقت غیر مجاز در جاده های دو طرفه خودداری کنند و حتی الامکان پس از دو ساعت رانندگی به مدت ۱۵ دقیقه استراحت نمایند.

پورموسی تأکید کرد: استفاده از تلفن همراه و خوردن و آشامیدن در حین رانندگی بیشترین عامل تصادفات در جاده هاست که رانندگان باید به آن توجه کنند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی فرمانده پاسگاه پلیس راه رفسنجان - کرمان:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان