نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

هر توافقی باید بر مبنای عزت ملت و نظام باشد/این اوباماست که به توافق نیاز دارد، ما نیازمند نیستیم

  • شناسه خبر: 61540
هر توافقی باید بر مبنای عزت ملت و نظام باشد/این اوباماست که به توافق نیاز دارد، ما نیازمند نیستیم

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: اگر توافقی بخواهد صورت گیرد، باید عزتمندانه باشد و حقوق مردم ایران در آن دیده شود.

خانه » آخرین اخبار » هر توافقی باید بر مبنای عزت ملت و نظام باشد/این اوباماست که به توافق نیاز دارد، ما نیازمند نیستیم

آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی“، در پاسخ به پیام نوروزی اوباما، گفت: اوباما در این پیام قصد دارد به ما بگوید موقعیت شما به ما بستگی دارد.

حسین آذین با بیان اینکه سیاست ما مصلحت است و هر جا که عزت ما خدشه دار شود، نخواهیم رفت، گفت: اگر توافقی بخواهد صورت گیرد، باید عزتمندانه باشد و حقوق مردم ایران در آن توافق نامه دیده شود.

وی لغو تحریم ها به صورت یکجا را از جمله مسائل این توافق بیان کرد و افزود: غربی ها ثابت کرده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و حرف هایشان در حد حرف است و در نامه کنگره هم مشخص شد که اگر توافقی صورت گیرد، تنها در زمان دولت اوباما قابلیت اجرایی دارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در ادامه با اشاره به اینکه در پیام اوباما نگاه به بیرون دیده می شود، اظهار داشت: باید به ظرفیت های داخلی و توانمندی های خودمان اکتفا کنیم.

آذین افزود: اگر همدلی، همزبانی و وحدت و انسجام داشته باشیم، هیچ کمبودی نداریم و اگر منابع عادلانه توزیع شود و همه پای کار بیایند، به خارج کشور نیازی نداریم.

وی با اشاره به اینکه مردم ما اثبات کردند و مسئولین و دولت و مجلس باید قدرشناس مردم باشند، گفت: مسئولین باید زمینه های حضور همه ظرفیت ها و پیشرفت ها را فراهم کنند تا نیازی به نظر مثبت خارجی ها نداشته باشیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با تأکید بر اینکه هر توافقی باید بر مبنای عزت ملت و نظام باشد، پیام اوباما را فرار رو به جلو دانست و گفت: این اوباماست که به توافق نیاز دارد، ما نیازمند نیستیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان پیام نوروزی اوباما تحریم ها خانه خشتی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شرای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    درود بر نماینده ولایی وفهیم شهرمان ملت ایران زیر بار هر توافقی نمیررود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان