طنز/

​یک انتصاب خاص در سیاره پر ماجرا​

  • شناسه خبر: 61288
​یک انتصاب خاص در سیاره پر ماجرا​

مدتی هست که این سیاره و اتفاقاتش مورد توجه است. سیاره دار جدید با قول قانونگرایی و نگاه نو و علمی برا سیاره داری امده بود.

خانه » آخرین اخبار » ​یک انتصاب خاص در سیاره پر ماجرا​

به گزارش “خانه خشتی”، گویا جذابیت های توریستی این سیاره اینقدر زیاد شده که شاهد میل شدید مهاجرت از سیاره های دیگر به این سیاره و شاهد مهمان های خوانده و ناخوانده ای به این سیاره هستیم.

تازه ترین اتفاق رخ داده در این سیاره حضور یک مهمان خاص ​می باشد. میهمانی که برای اولین بار که مهمانی رفتن را تجربه می کند و یهو همینجوری و خودجوش در بالای سیاره سکنا گزیده است. بهتر است در اطلاع باشید که بالای این سیاره و ساختمانهایش همواره مورد توجه و انتقاد در نحوه واگذاری واحدها بوده است و به سیاره داران قبلی انتقاد وارد می کردند و حال سیاره داران فعلی که خود از منتقدین درجه اول سیاره داران قبلی بوده اند خود دست به دعوت مهمان به شیوه ای خاص زده اند که موجبات خنده همگان را فراهم نموده است. البته قدیم قدیما هم تو این سیاره از این کارا می شده.خوشبحال مهمان این سیاره که بدون هیچ دردسری و بی نیاز از اخذ ویزا و بدون هیچ تجربه مهمانی برای اولین بار که قصد مهمانی داشته در بالای سیاره به اون خونه دادن آن هم با امکانات کامل.
​ ​
باید ببینیم سیاره دار چی میگه. اما مهمان تازه وارد همینجوری بدون هیچ سختی یهویی همچین خوبی نصیبش شده. در آینده این داستان رو بیشتر شرح می دهیم. این داستان طنز بوده و به عنوان مذاح قبل از عید انتشار یافته…منتظر داستان واقعی در ابعاد بسیار بزرگ و وسیع در آینده ای نزدیک باشید.
​​

برچسب ها:
سیاره پر ماجرا​ طنز طنز/​یک انتصاب خاص در سیاره پر ماجرا​
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان