اختتامیه جشنواره «باروت خیس» امروز در خرمشهر برگزار می‌شود/ارسال دعوتنامه های وِیژه به سفارتخانه های فرانسه و آلمان

  • شناسه خبر: 61071
اختتامیه جشنواره «باروت خیس» امروز در خرمشهر برگزار می‌شود/ارسال دعوتنامه های وِیژه به سفارتخانه های فرانسه و آلمان

در اختتامیه سال اول جشنواره مردمی باروت خیس، بواسطه تلاش های «میشل اوباما» در اعطای جایزه اسکار به فیلم «آرگو» به وی داده شد؛ در سال دوم این جایزه به «کارینا کرونبرگ» و «کاترین اشتون» به صورت مشترک اهدا گردید.

خانه » آخرین اخبار » اختتامیه جشنواره «باروت خیس» امروز در خرمشهر برگزار می‌شود/ارسال دعوتنامه های وِیژه به سفارتخانه های فرانسه و آلمان

به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اختتامیه جشنواره باروت خیس  امروز دوشنبه ۲۵ اسفندماه در خرمشهر برگزار می‌شود.

در این آئین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و چند تن از فرماندهان سپاه و مسئولان کشوری و استانی حضور دارند.

گفتنی است روز گذشته تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان بسیجی سراسر کشور با حضور در مقابل سفارتخانه‌های آلمان و فرانسه دعوتنامه‌ای را برای حضور در جشنواره باروت خیس به سفارت‌خانه‌های این دو کشور در تهران تحویل دادند.

دو جایزه امسال جشنواره باروت خیس قرار است به کلودیا روت نائب رئیس مجلس آلمان و مانوئل والس نخست وزیر فرانسه اهداء شود

در اختتامیه سال اول جشنواره مردمی باروت خیس، بواسطه تلاش های «میشل اوباما» در اعطای جایزه اسکار به فیلم «آرگو» به وی داده شد در سال دوم این جایزه به  «کارینا کرونبرگ» و «کاترین اشتون»  به صورت مشترک اهدا شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره، جایزه باروت خیس در حقیقت به افراد مضحکی تعلق می‌گیرد که همواره پوشالی بودنشان برای همه آشکار بوده و هست و این ماهیت هنگامی که آمیخته با خود باوری کاذبشان می‌شود، بدل به حماقت بی‌پایان خواهد شد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی در اختتامیه سال اول جشنواره مردمی باروت خیس، بواسطه تلاش های «میشل اوباما» در اعطای جایزه اسکار به فیلم «آرگو» به وی داده شد در سال دوم این جایزه به «کارینا کرونبرگ» و «کاترین اشتون» به صورت مشترک اهد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان