رئیس شورای تأمین شهرستان رفسنجان خبر داد؛

سارق آرایشگاه‌های زنانه شهرستان رفسنجان دستگیر شد

  • شناسه خبر: 61045
سارق آرایشگاه‌های زنانه شهرستان رفسنجان دستگیر شد

ملانوری گفت: این فرد ۲۵ ساله از اتباع بیگانه و اقدام به سرقت از آرایشگاه‌های زنانه نموده است که پس از گذشت ۷۲ ساعت عصر دیروز با همکاری نیروی انتظامی دستگیر شد.

خانه » آخرین اخبار » سارق آرایشگاه‌های زنانه شهرستان رفسنجان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حمید ملانوری رئیس شورای تأمین شهرستان رفسنجان در جلسه مجمع مشاوران فرماندار با اعلام این خبر گفت: فرد سارق ۲۵ ساله از اتباع بیگانه و اقدام به سرقت از آرایشگاه‌های زنانه نموده است؛ که پس از گذشت ۷۲ ساعت عصر دیروز با همکاری نیروی انتظامی دستگیر شد.

وی افزود: این فرد با اسلحه کلت پلاستیکی به آرایشگاه‌های زنانه ورود و با بر هم زدن امنیت روحی روانی افراد داخل آرایشگاه طلا و زیورآلات آنها را به سرقت می‌برد.

فرماندار شهرستان رفسنجان یادآور شد: فرد مذکور با خودرو و تلفن همراه سرقتی این جرائم را انجام می‌داد و در خانه‌ای اجاره‌ای در یکی از روستاهای رفسنجان زندگی و تمام اموال مسروقه را در آن جا مخفی کرده بود.

سرهنگ مهدوی نیا فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان با اشاره به پیگیری مداوم نیروی انتظامی در دستگیری این سارق، گفت: این اقدام بطور ویژه در دستور کار قرار گرفت و با کار اطلاعاتی توسط نیروی انتظامی شهرستان این فرد که در آرایشگاه های زنانه ایجاد رعب و وحشت می کرد و به سرقت زیور آلات می پرداخت دستگیر شد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان سارق آرایشگاه‌های زنانه در شهرستان رفسنجان دستگیر شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان