پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

باشگاه استاد رحمانیان یکساله شد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، جشن یک سالگی باشگاه استاد محمدرضا رحمانیان برگزار شد. این باشگاه زیر نظر مهدی مغویی و جواد کریم زاده می باشد و در طول این یکسال حائز رتبه های بین المللی بیشماری شده است.

محمدرضا رحمانیان مسئول سبک شوتوکان SKI استان کرمان، در خصوص تاریخچه ورزش کاراته گفت: این ورزش به ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد که برخلاف تصورات برخی افراد کاراته سراسر هنر ، اخلاق و عرفان است.

وی هدف باشگاه را پرورش جوانان شهرستان و پیروزی در سطح بین المللی عنوان کرد و افزود: ورزش کاراته یک ارزش معنوی بزرگ است و سعی ما بر این می باشد که افرادی موفق در جامعه تربیت کنیم.

رحمانیان اظهار داشت: کاراته در کشور ایران از سال ۱۳۴۲ با همت استاد فرهاد وارسته آغاز شد؛ که وی در هفته گذشته در سن ۷۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی خاطر نشان کرد: کاراته در شهرستان رفسنجان از سال ۱۳۶۰ توسط استاد مرحوم هاشم وزیری نژاد بنیان گذاری و پایه گذاری شد و از سال ۱۳۶۸ باشگاه بعنوان باشگاه استاد وزیری افتتاح گردید و بنده مؤسس این باشگاه هستم.

مسئول سبک شوتوکان SKI استان کرمان با اشاره به قهرمانی ده ها نفر درسطح مسابقات بین اللملی وکشوری در طول این یکسال، افزود: در طی یکسال گذشته ورزش کاراته مسیر پویایی را طی کرده و در حال پیشرفت می باشد.

خروج از نسخه موبایل