حضور سه اکیپ نظارت ویژه ای بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز در رفسنجان

  • شناسه خبر: 60566
حضور سه اکیپ نظارت ویژه ای بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز در رفسنجان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان، از حضور سه اکیپ نظارت ویژه ای بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » حضور سه اکیپ نظارت ویژه ای بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز در رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان ضمن تبریک عید نوروز، از حضور سه اکیپ نظارت ویژه ای بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز خبر داد و گفت:این مراکز وظیفه نظارت بر قصابی ها ؛مرغ و ماهی فروش ها و رستوران ها و… را بر عهده دارند.

محمود مقامی با بیان اینکه دو اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت در کشتارگاه دام اجرای این طرح را برعهده دارند، اعلام کرد: همشهریان در صورت برخورد با موارد غیربهداشتی می توانند با شماره ۳۴۳۲۲۰۶۳ تماس حاصل نمایند.

وی ادامه داد: در ۱۱ ماهه اول سال جاری در حوزه نظارت بر بهداشت عمومی ۹۵۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی از مراکز عرضه و ۱۱۸۹ کیلوگرم فرآورده از مراکز بسته بندی ضبط و معدوم گردید و در  این راستا پنج مورد ارجاع به مراجع قضایی و یک مورد پلمپ مراکز عرضه صورت گرفت و ۴خودرو حمل ماهی جمع آوری شد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان ضمن تبریک عید نوروز، از حضور سه اکیپ نظارت ويژه ای بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز خبر داد نوروز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان