نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت

رسانه ها در فضای وحدت بخشی فعالیت کنند/ ایجاد فضای همدلی و امنیت روانی رسالت اصلی همه است

  • شناسه خبر: 60490
رسانه ها در فضای وحدت بخشی فعالیت کنند/ ایجاد فضای همدلی و امنیت روانی رسالت اصلی همه است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه ایجاد فضای همدلی و امنیت روانی رسالت اصلی همه است، خواستار ایجاد فضای اعتماد در شهرستان شد.

خانه » آخرین اخبار » رسانه ها در فضای وحدت بخشی فعالیت کنند/ ایجاد فضای همدلی و امنیت روانی رسالت اصلی همه است

آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، با بیان اینکه پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی “خانه خشتی”، به عنوان اولین رسانه مجازی شهرستان فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی قابل تقدیری داشته است، رسالت اصلی سایت ها را تعمیق ارزش ها و اطلاع رسانی به موقع و آگاهی بخشی بیان کرد و گفت: کسب اطلاعات موثق توسط افراد ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

حسین آذین با اشاره به اینکه بسیاری از خبرنگاران به دنبال اخبار جدید و هیجان انگیز هستند، گفت: بسیاری از سایت ها تمایل دارند اطلاعاتی را کسب کنند که هنوز نتیجه آن مشخص نشده و یا پای آبروی افراد در میان است که باید در رعایت آن کوشید.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفسنجان در قدیم وضعیت سیاسی داشت و شهری سیاسی بود، احترام به دو طیف فکری در شهرستان را ضروری دانست و افزود: مطبوعات و سایت های مکتوب، دیداری، شنیداری و مجازی نباید جامعه را دو قطبی کنند؛ چرا که مخالفین به دنبال افزایش تقسیم بندی ها هستند.

دکتر آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی - خانه خشتی۲حسین آذین خواستار فعالیت رسانه ها در فضای وحدت بخشی شد و اظهار داشت: رسانه ها نباید به آنچه ضرورت جامعه کنونی نیست دامن بزنند؛ زیرا این نظام می تواند همه افراد را در خودش جای دهد، در حالی که همیشه خط کشی و مرزبندی کردیم و خیلی ها را جدا کردیم؛ در حالی که همه از درون نظام اند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید از خطوط قرمز نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری عدول کنیم، اظهار داشت: رسالت اصلی ما این است که از درون اختلاف ایجاد نکنیم.

آذین مسائل اقتصادی را مهم ترین مسئله کشور پس از مباحث فرهنگی عنوان کرد و گفت: در فضای کنونی هر چه پیام امنیت را صادر کنیم، به نفع شهرستان است.

وی ایجاد فضای امنیت روانی در شهرستان را موجب ورود سرمایه گذاران به شهرستان دانست و افزود: سرمایه گذار برای ورود به شهرستان به امنیت اقتصادی توجه می کنند و برای آن ها امنیت روانی یک پله بالاتر است و رسانه ها در ایجاد این امنیت کمک می کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه ایجاد فضای انس و الفت، همدلی و امنیت روانی رسالت اصلی همه است، خواستار ایجاد فضای اعتماد در شهرستان شد و گفت: نمایش درگیری های دوقطبی هنر نیست؛ خیلی ها به دنبال بازی دادن جامعه هستند؛ مهم این است که بازی نخوریم و وظیفه مان را در قبال مردم انجام دهیم.

حسین آذین مدیریت افکار عمومی را به دست رسانه ها دانست و موفقیت آن ها را نتیجه حرکت آن ها در جهت ارزش های انقلاب و دفاع از نظام بیان کرد و افزود: لازمه هدایت رسانه ها در جهت مثبت، فکر و ابتکارات است.

برچسب ها:
آذین اخبار رفسنجان حسین آذین خانه خشتی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اهالی نوق

    اقای دکتر چرا نیامدین طرح هارو افتتاح کنید

    چنار

    وای تو رو خدا ول کن دکتر دیگه دارن می روند کارا مهمتر دارند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان