شهردار رفسنجان اعلام کرد

مردم یک سوم هزینه جمع آوری زباله را به شهرداری پرداخت می کنند

  • شناسه خبر: 60346
مردم یک سوم هزینه جمع آوری زباله را به شهرداری پرداخت می کنند

شهردار رفسنجان گفت: در سال جاری ۴۷ میلیارد ریال برای جمع آوری روزانه زباله هزینه شده که درآمد حاصله از سوی مردم تا پایان بهمن ماه، ۵۰ میلیون ریال بوده است.

خانه » آخرین اخبار » مردم یک سوم هزینه جمع آوری زباله را به شهرداری پرداخت می کنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، شهردار رفسنجان از آغاز طرح تفکیک زباله از مبدأ در رفسنجان خبر داد و با اشاره به اینکه نظافت شهری یکی از دغدغه های مردم و مسئولین شهری بوده است، گفت: دو شرکت صحت و سیال در مناطق یک و دو شهری کار جمع آوری زباله ها و نظافت شهری را به عهده دارند.

علی اکبر پورمحمدی هم چنین از راه اندازی دو ایستگاه ثابت و یک واحد سیار به منظور جمع آوری زباله های خشک در سطح شهر خبر داد و افزود: به همین منظور ۴۰۰ عدد سطل زباله فلزی درب دار با گنجایش ۳۰۰ لیتر در معابر اصلی نصب شده است.

وی با بیان اینکه تفکیک زباله از مبدأ از دفع زباله های بازیافتی جلوگیری می کند، اظهار داشت: نیازمند مشارکت جدی مردم در اجرای این طرح هستیم.

نشست مطبوعاتی شهردار رفسنجان با اصحاب رسانه-خانه خشتی (۶)شهردار رفسنجان هزینه جمع آوری زباله در روز را حدود ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در سال جاری ۴۷ میلیارد ریال برای جمع آوری روزانه زباله هزینه شده که درآمد حاصله از سوی مردم تا پایان بهمن ماه، ۵۰ میلیون ریال بوده است.

شهردار رفسنجان در ادامه از معدوم سازی سگ های ولگرد در رفسنجان با حضور نمایندگانی از شهرداری، محیط زیست و بهداشت خبر داد و گفت: تاکنون بیش از دو هزار و ۸۰۰ قلاده سگ معدوم شده است که هزینه معدوم کردن هر قلاده ۴۶ هزار و ۲۵۰ تومان است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی زباله شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ]چنار

    آره واقعا چه طور حساب کردند که یک سوم شده می گید شهردار گفته بیشتر از ۴ و نیم میلیارد تومان هزینه جمع اوری زباله کردیم و مردم تنها ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کردند کی این رو ماشین حسابی حساب کرده؟!!!

    ...

    یک سوم رو چه طوری حساب کردید؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان