احداث آرامستان شهرداری رفسنجان در کاهش رنج شهروندان مؤثر بوده است

  • شناسه خبر: 60335
احداث آرامستان شهرداری رفسنجان در کاهش رنج شهروندان مؤثر بوده است

شهردار رفسنجان گفت: احداث آرامستان شهرداری رفسنجان موجب شده شهروندان علاوه بر غم عزیز از دست رفته شان، رنج دیگری نداشته باشند.

خانه » آخرین اخبار » احداث آرامستان شهرداری رفسنجان در کاهش رنج شهروندان مؤثر بوده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، پورمحمدی شهردار رفسنجان در جمع خبرنگاران احداث آرامستان شهرداری را در کاهش رنج شهروندان مؤثر دانست و گفت: احداث این مجموعه با مساحت ۲۰۰ هکتار موجب شده است شهروندان علاوه بر غم عزیز از دست رفته شان، رنج دیگری نداشته باشند.

علی اکبر پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه آرامستان شهرداری در جنوب غربی شهر واقع شده است، گفت: تکمیل بودن ظرفیت آرامستان قبلی رفسنجان که در جوار گلزار شهدای عباس آباد قرار داشت، از معضلات سال های اخیر شهر بود که با احداث آرامستان شهرداری با ویزگی های منحصر بفرد بسیاری از نگرانی های شهروندان برطرف شد.

نشست مطبوعاتی شهردار رفسنجان با اصحاب رسانه-خانه خشتی (۱)وی وجود غسالخانه مجهز، سالن نماز و انتظار جداگانه به وسعت دو هزار متر مربع را از دیگر ویژگی های این مجموعه عنوان کرد و افزود: آرامستان شهرداری دارای قطعات اختصاصی برای شهدا و خانواده آنان، نخبگان، مشاهیر، هنرمندان و خیرین می باشد.

شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه این مجموعه قابلیت قطعات خانوادگی و مقبره اختصاصی را دارد، اظهار داشت: کلیه قبور از قبل آماده هستند و دارای شماره ثبت شده هستند.

نشست مطبوعاتی شهردار رفسنجان با اصحاب رسانه-خانه خشتی (۴)پورمحمدی هم چنین از کاشت بیش از ۸۰ هزار اصله درخت در وسعت بیش از ۶۰ هکتار در آرامستان خبر داد و گفت: کلیه درخت های مجموعه به صورت مکانیزه و قطره ای آبیاری می شوند.

جدول گذاری، احداث پیاده رو، معبرسازی و آسفالت معابر از اقدامات عمرانی شهرداری رفسنجان در آرامستان بود که شهردار رفسنجان به آن اشاره کرد و افزود: احداث مخزن آب با حجم ۵۰۰ متر مکعب و حفر چاه آب با ظرفیت آبدهی ۳۰ لیتر در ثانیه از دیگر اقدامات این مجموعه است.

برچسب ها:
آرامستان شهرداری رفسنجان اخبار رفسنجان خانه خشتی شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان