ریییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

شرکت در نماز جمعه تجدید پیمان با رهبری و ولایت است

  • شناسه خبر: 59880
شرکت در نماز جمعه تجدید پیمان با رهبری و ولایت است

ریییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: شرکت در نماز جمعه تجدید پیمان با رهبری و ولایت است.

خانه » آخرین اخبار » شرکت در نماز جمعه تجدید پیمان با رهبری و ولایت است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، آیت الله تقوی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در جمع اعضای ستاد شهرهای رفسنجان، باغین، صفاییه، کشکوئیه، پاریز و بهرمان نماز جمعه را یک کلاس تربیتی جمعی بیان کرد و گفت: اسلام می خواهد مردم در نماز جمع شوند تا امام جمعه به آن ها تقوا توصیه نماید و آن ها را هدایت کرده و به مردم خدمت کند.

سید رضا تقوی با اشاره به اینکه برپایی نماز جمعه ارزش بالایی دارد و به تربیت نسل جوان کمک می کند، اظهار داشت: اگر مردم با تربیت دینی آشنا شوند، بسیاری از ناهنجاری ها برطرف می شود.

وی خادم نماز بودن را کاری ارزشمند دانست و اظهار داشت: مسئله نماز جمعه به قدری مهم است و عظمت دارد که حضرت ابراهیم (ع) از خدا می خواهد اقامه کننده و خادم نماز باشد و خود و ذریه اش را جزو خادمان نماز قرار دهد.

ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه اعضای ستاد نماز جمعه بدون هیچ منفعت و امتیازی و با نیت قربه الی الله به عضویت ستاد در آمده اند، بیان داشت: باید فلسفه کاری که در خدمت آن قرار گرفته اید بدانید و آگاه باشید که نماز جمعه چه آثار و برکاتی دارد و برای برگزاری خوب آن تلاش کنیم.

آیت الله تقوی ادامه داد: ما در نماز جمعه در خدمت کاری الهی قرار گرفته ایم و اگر باشکوهتر برگزار شود، خشنودی خدا را در پی دارد.

توجه به حضور مردم در نماز جمعه و همیشه در صحنه بودن آن ها از دیگر مواردی بود که تقوی به آن اشاره نمود و گفت: شرکت در نماز جمعه تجدید پیمان با رهبری و ولایت است و شما حامیان امام و ولایت هستید.

وی به ابتکار ستاد نماز جمعه رفسنجان در تشویق جوانان به حضور در نماز جمعه اشاره کرد و افزود: تأکید حضرت آقا به حضور جوانان در نماز است و توجه ستاد نماز جمعه رفسنجان به حضور جوانان نیز در این راستا صورت گرفته است.

ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اقدام ستاد نماز جمعه کشکوئیه در برپایی دارالاحکام، از اقدام ستاد نماز جمعه بهرمان در بازپروری معتادان و کمک به خانواده های آنان ابراز خرسندی نمود و گفت: توجه به خانواده بسیار مهم است و باید بر افزایش ازدواج و کاهش آمار جدایی زوجین تأکید شود.

سید رضا تقوی استحکام بخشیدن به خانواده ها و ارائه مشاوره های لازم به آنان را از اقدامات ارزشمند ائمه جمعه بیان کرد و گفت: ستادها به فعالیت های خیری بپردازند که اثر و نتیجه اش در نماز جمعه دیده شود.

وی رفسنجان را شهری ارزنده دانست و با آرزوی شفاعت برای شیخ عباس پورمحمدی که در افزایش سطح فعالیت های فرهنگی و دینی در منطقه، به ذکر یاد و خاطره شیخ محمد هاشمیان پرداخت گفت: من از قبل انقلاب با شهر رفسنجان در ارتباط بودم؛ مردم رفسنجان رشد بسیار خوبی در فعالیت های فکری و فرهنگی داشته اند و از نظر سیاسی در مقایسه با سایر شهرها بالاتر هستند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی ریییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان