حجت الاسلام سبحانی نیا در یادواره ۱۲۰ شهید بخش کشکوئیه و ۲ شهید گمنام مطرح کرد؛

انقلاب روز به روز پیشرفت می کند و تهدید، تحریم و نقشه های دشمنان اثر ندارد

  • شناسه خبر: 59835
انقلاب روز به روز پیشرفت می کند و تهدید، تحریم و نقشه های دشمنان اثر ندارد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: برای دفاع از ارزش های نظام و انقلاب، تهدید و هرگونه تحریم، اثری در اراده ملت نخواهد داشت و با تمام توان و قدرت در برابر دشمنان دفاع خواهیم کرد.

خانه » آخرین اخبار » انقلاب روز به روز پیشرفت می کند و تهدید، تحریم و نقشه های دشمنان اثر ندارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” در کشکوئیه، حجت الاسلام سبحانی نیا مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، در یادواره ۱۲۰ شهید بخش کشکوئیه و ۲ شهید گمنام اظهار داشت: مردم در ۳۷ سال اخیر نشان دادند پای این نظام، انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند و تا آخرین قطره خون خود از اسلام پاسداری می کنند.

وی افزود: مردم با حضور خود اعلام کردند که هر کجا اسلام نیاز به خون دارد با همه توان و قدرت وارد صحنه می شوند و فرقی ندارد این مسأله در کجای جهان باشد، اگر در عراق باشد از حریم ائمه معصوم (ع ) و اگر در سوریه باشد از حریم حضرت زینب (س) و دختر سه ساله امام حسین (ع) و حضرت رقیه (س) دفاع خواهند کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به حضور باشکوه جوانان در این مراسم و خطاب به آنان در ادامه گفت: شما جوانان نشان دادید که در رگ های خود خون های عاشورایی همچنان جاری است و پای انقلاب خمینی کبیر (ره ) ایستاده اید.

وی گفت: این حضور هر روز به عزت انقلاب، جمهوری اسلامی و ملت ایران می افزاید و این ملت هیچگاه بنا ندارد در مسیر رسیدن به هدف نهائی خود که همانا برپا شدن حکومت عدل و عدالت است، سست و ضعیف شود.

حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به اینکه نسل امروز همچون دوران دفاع مقدس با همان ایمان، صلابت، عشق، ایثار، روحیه شهادت طلبی پای نظام و انقلاب ایستاده اند گفت: این فریادی است که باید دشمنان این نظام و انقلاب بدانند که پای پیر انقلاب ایستاده اند و این انقلاب امروز الگوی جهانی شده است.

وی یادآور شد: در ۲۲ بهمن امسال شاهد عزت و وسعت دیگری در پهنه پیروزی نظام ، انقلاب و اسلام خواهیم بود و اعلام می کنیم با همان روحیه گذشته، پای انقلاب، امام و پرچمی که به دست ولی فقیه سپرده شده، خواهیم ایستاد و زن و مرد برای دفاع از ارزش ها وارد صحنه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد :برای دفاع از ارزش های نظام و انقلاب، تهدیدها و هرگونه تحریم، دیگر اثری در اراده ملت نخواهد داشت و با تمام توان و قدرت در برابر دشمنان دفاع خواهیم کرد.

سبحانی نیا با تأکید بر این که امروز انقلاب عزت پیدا کرده و شواهد آن در سوریه، عراق و لبنان نمود دارد، تصریح کرد :امروز همین روحیه مردم انقلابی ایران در مردم این کشورها نیز دیده می شود ؛ به نوعی که برخی شواهد و قرائن نشان می دهد هنوز فرهنگ حسینی در همه جا جاری است .

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی در واقع امروز باعث عزت سپاه قدس و عزت سردار سلیمانی در دنیا شده و این نشانگر این است که این انقلاب روز به روز پیشرفت می کند و تهدید و تحریم و نقشه های دشمنان اثر نداشته است.

وی در ادامه افزود: ملت ایران چشم به مذاکره نیندوخته بلکه چشم به اراده آهنین سپاه، بسیج و نیروهای مدافع حرم دارد و ملت دشمنان را سرکوب خواهد کرد و با اراده این ملت، داعش هر روز در سوریه و عراق عقب تر می رود.

یادواره شهدای کشکوئیه-خانه خشتی (۸) یادواره شهدای کشکوئیه-خانه خشتی (۲) یادواره شهدای کشکوئیه-خانه خشتی (۴) یادواره شهدای کشکوئیه-خانه خشتی (۵) یادواره شهدای کشکوئیه-خانه خشتی (۳) یادواره شهدای کشکوئیه-خانه خشتی (۱) یادواره شهدای کشکوئیه-خانه خشتی (۹) یادواره شهدای کشکوئیه-خانه خشتی (۱۰)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس یادواره 120 شهید بخش کشکوئیه و 2 شهید گمنام برگزار شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان