مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) خبر داد؛

اعزام کاروان ۴۰۰ نفره راهیان نور به مناطق جنوب کشور

  • شناسه خبر: 59777
اعزام کاروان ۴۰۰ نفره راهیان نور به مناطق جنوب کشور

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان از اعزام کاروان ۴۰۰ نفره ای از دانشجویان، اعضای هیئت علمی، اساتید، کارمندان و کارکنان به مناطق جنوب کشور خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » اعزام کاروان ۴۰۰ نفره راهیان نور به مناطق جنوب کشور

شاهسونی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اشاره به ایثارگری های دوران دفاع مقدس و آشنایی جوانان این مرز و بوم با از خودگذشتکی های شهدا، زنده نگه داشتن یاد آن ها را موجب آمادگی جوانان برای مبارزه استراتژیک با استکبار جهانی عنوان کرد و از اعزام کاروان دانشجویی این دانشگاه به مناطق جنوب کشور خبر داد.

علیرضا شاهسونی به ثبت نام یک هزار دانشجو، عضو هیئت علمی، اساتید، کارمندان و کارکنان برای حضور در مناطق جنگی اشاره کرد و افزود: کاروانی شامل ۴۰۰ نفر در قالب ۹ اتوبوس به مناطق جنوب کشور سفر می کنند.

وی با بیان اینکه زمان حرکت کاروان های راهیان نور ۲۱ و ۲۲ اسفند بوده و به مدت یک هفته ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان درطول اردو از مناطق شرهانی، فتح المبین، شوش دانیال، دوکوهه، فکه، چزابه، یادمان دهلاویه، یادمان شهدای هویزه، طلائیه، شهدای رمضان، اروند و شلمچه بازدید می کنند.

حضور مبلغان و راویان در طول برگزاری اردو نیز از دیگر برنامه های فرهنگی کاروان راهیان نور بود که مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) به آن اشاره کرد و افزود: اهداء بسته فرهنگی (شامل کتاب، ساق دست ویژه خواهران، لیوان با طرح ولایت و رهبری، مهر، جا نماز، تسبیح، چفیه، خودکار و …)، دفترچه راهیان نور تولیدی بسیج دانشجویی دانشگاه، ویژه نامه هایی از سپاه قدس، معرفی گروه های تکفیری، پخش فیلم هایی با موضوعات دفاع مقدس و موضوعات روز از قبیل هسته ای و … در طول مسیر ها، معرفی شهدای شاخص رفسنجان، مستند سازی اردو، درس اخلاق حضرت آقا، برگزاری دعا های مختلف در مناطق و…از دیگر برنامه های فرهنگی اردوی راهیان نور می باشد.

شاهسونی هم چنین از پیگیری ها و همکاری های رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) در همه ابعاد معنوی و مادی جهت اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنوب کشور تشکر کرد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر خانه خشتی دانشگاه ولی عصر رفسنجان علیرضا شاهسونی علیرضا شاهسونی به ثبت نام یک هزار دانشجو، عضو هیئت علمی، اساتید، کارمندان و کارکنان برای حضور در مناطق جنگی اشاره کرد و افزود: کاروانی شامل 400 نفر در قالب 9 اتوبوس به مناطق جنوب کشور سفر می کنند.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان