با هدف شناسايي و كشف استعدادهاي برتر مهارتي ميان جوانان؛

شانزدهمین دوره مسابقات المپیاد ملی مهارت فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 59638
شانزدهمین دوره مسابقات المپیاد ملی مهارت فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان برگزار می شود

شانزدهمین دوره مسابقات المپیاد ملی مهارت فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان با هدف شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی میان جوانان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » شانزدهمین دوره مسابقات المپیاد ملی مهارت فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، این مسابقات با هدف ایجاد رقابت سالم و شناسایی و کشف استعدادهای برترو نخبگان مهارتی میان جوانان کشور در ۳۰ رشته به صورت انفرادی و تیمی برگزار می شود.

فاتحی مسئول المپیاد شهرستان با اعلام این خبر افزود: شرکت کنندگان پس از رقابت در مرحله شهرستانی به مراحل استانی و کشوری اعزام می شوند و افراد برتر پس از طی دوره های آموزش به مسابقات جهانی راه پیدا می کنند.

وی با اعلام اینکه ثبت نام از علاقمندان و داوطلبان از ابتدای اسفند ماه آغاز شده و تا اول اردیبهشت سال آینده ادامه دارد، گفت: افراد واجدالشرایط با در دست داشتن مدارک لازم مندرج در www.skillirantvto.ir، می توانند به مرکز آموزش فنی و حرفه ای به آدرس کیلومتر ۴ جاده کرمان خیابان فنی و حرفه ای پشت انبار برق مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۴۲۹۲۴۹۰ تماس حاصل نمایند.

فاتحی ادامه داد: مسابقات شهرستانی در رشته های ساخت و تولید، رباتیک، مکاترونیک، طراحی مهندسی مکانیک، تراش CNC، فرز CNC، جواهر سازی، گل آرایی، جوشکاری، کاشی کاری دیوار و کف، صافکاری خودرو، لوله کشی و گرمایشی، الکترونیک، طراحی وب، آجر چینی، کنترل صنعتی، کابینت سازی (چوبی)، اتصالات چوبی، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، تبرید و تهویه، فناوری طراحی گرافیک، تاسیسات الکتریکی، آکواترونیک، خیاطی (فناوری مد)، قنادی (شیرینی پزی)، آشپزی، طراحی فضای سبز، فناوری اطلاعات( مدیریت سیستم های تحت شبکه)، فناوری اطلاعات ( راهکارهای نرم افزاری برای تجارت) برگزار می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی شناسايي و كشف استعدادهاي برترو نخبگان مهارتي ميان جوانان فنی و حرفه ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان