مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد؛

طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان کرمان در سال ۹۴ اجرا می شود

  • شناسه خبر: 59541
طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان کرمان در سال ۹۴ اجرا می شود

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان هم چنین از تدوین طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان خبر داد و گفت: این طرح با حمایت مسئولین استانی در سال ۹۴ اجرایی خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان کرمان در سال ۹۴ اجرا می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، محمودی نیا مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان در آیین افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت رفسنجان با اشاره به اهمیت ورزش برای خانواده ها و جوانان، از اضافه شدن ۳۰۰ مترمربع به فضای سرانه ورزشی مورد نیاز شهرستان و استان ابراز امیدواریکرد و گفت: راه اندازی مجموعه ای با نگرش مثبت امام جمعه شهرستان در رفسنجان قابل ستایش است.

محمود محمودی نیا به اهمیت نیاز جامعه امروز به سلامت اشاره نمود و افزود: باید در عمل فضاهای ورزشی برای جوانان ایجاد شود و فرهنگ تحرک و فعالیت بدنی مورد نیاز جامعه به سبد خانواده ها ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه دیدگاه رهبری به ورزش می طلبد فضای مناسبی برای تهذیب در رفتار و منش جوانان ایجاد شود، گفت: مربیان ورزشی علاوه بر نقش تخصصی و فنی باید نقش تهذیبی ویژه ای ایفا کنند تا این امر در رفتار نوجوانان و جوانان ماندگار شده و در سطوح مختلف زندگی به یاری رساند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به نقش معجزه آسای ورزش در روحیه جوانان توجه به اخلاقیات و فرهنگ در کنار ورزش را ضروری بیان کرد و افزود: تختی اسطوره ورزش ایران نیز به خاطر تعداد مدال هایش ماندگار نشد، بلکه به دلیل اصول شایسته اخلاقی و دینداری و جوانمردی اش در دل ها باقی ماند و اکنون در هر شهری ورزشگاهی به نام او ساخته شده است.

محمودی نیا هدف از ورزش را آماده سازی جوانان برای زندگی آینده عنوان کرد و ادامه داد: مربی و ورزشکاران باید برای جوانان الگو باشند و به مسائل اخلاقی و فرهنگی توجه کنند.

وی با بیان اینکه مردم با اهرم معجزه آسای ورزش نیاز سلامت شان را برطرف می کنندف اظهار داشت: مطالبه جوانان و خانواده ها در بخش سلامت و ورزش به حق است و امیدواریم بتوانیم فضاهای ورزشی را گسترش دهیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان هم چنین از تدوین طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان خبر داد و گفت: این طرح با حمایت مسئولین استانی در سال ۹۴ اجرایی خواهد شد و به دنبال آن با افزودن فضاهای بیشتر ورزشی، به مطالبه نوجوانان و جوانان پاسخ می دهیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان استان کرمان خانه خشتی محمودی نیا مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان