معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان خبر داد

تغییر ساعت جمعه بازار رفسنجان

  • شناسه خبر: 58869
تغییر ساعت جمعه بازار رفسنجان

حاج غلامرضایی معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از کاهش ساعت برپایی جمعه بازار از ۱۲ ساعت به ۸ ساعت در روز جمعه خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » تغییر ساعت جمعه بازار رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، محسن حاج غلامرضایی در گفت و گو با خبرنگار شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه ساعت برپایی جمعه بازار از ۱۲ ساعت به ۸ ساعت در روز جمعه کاهش یافته است، گفت: با توجه به اینکه مکان فعلی جمعه بازار در مجاورت مصلی واقع شده است و هم زمانی آن با نماز جمعه علاوه بر فواید آن، اعتراضاتی نیز به دنبال داشت، تصمیم گرفتیم نوبت صبح را تعطیل کرده و تنها در نوبت عصر پذیرای همشهریان در جمعه بازار باشیم.

 معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان کاهش زیان فروش محصولات و پراکندگی خودروهای عرضه میوه و خشکبار در سطح شهر را از مشکلاتی بیان کرد که با کاهش ساعت جمعه بازار با آن مواجه می شویم و گفت: به دلیل نزدیکی به ایام آخر سال، فعلاً امکان تغییر مکان جمعه بازار وجود ندارد.

وی در توضیح تغییر جمعه بازار به چهارشنبه یا پنج شنبه بازار گفت: با نظرسنجی هایی که انجام شد، نتیجه گرفتیم بهترین زمان عرضه و فروش محصولات در روز جمعه است و تغییر روز یا مکان آن در دستور کار سال ۹۴ قرار دارد که ان شالله با بهره گیری از نظرات سایر مسئولین و شهروندان اقدامات لازم بعمل خواهد آمد.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه بلوار جمهوری از موقعیت مناسبی برای عرضه محصولات برخوردار است، اظهار داشت: این مکان پس از بررسی های متعدد انتخاب شده است و تا پایان سال به همین منوال ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سال آینده احتمال تغییر مکان و ساعت جمعه بازار وجود دارد، گفت: بررسی های مجدد جهت مکان جدید برای عرضه و فروش محصولات آغاز و در صورت تعیین مکان مناسب، جمعه بازار به آن محل تغییر مکان داده می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به سلامت و مرغوبیت محصولات عرضه شده از جمله میوه و تره بار ، خشکبار و محصولات فاسد نشدنی مثل کفش و … در جمعه بازار گفت: در حال حاضر بین ۶۰ تا ۷۰ درصد غرفه داران جمعه بازار بومی هستند و از سراسر شهرستان و روستاهای حومه نیز مشتریانی در این محل حضور می یابند که این خود در رونق اقتصادی شهر خصوصأ اقشار متوسط و پایین جامعه مؤثر است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان پنج شنبه بازار جمعه بازار رفسنجان چهارشنبه بازار خانه خشتی شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا

    دوست عزیز حالا بزار جمعه بشهههه

    اهل روستای فردسیه نوق

    با این تغیر ساعت نماز جمعه شلوغ تر شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان