استاندار کرمان در جمع مردم کشکوئیه بیان کرد

خدمت به مردم از سوی مسئولین بیشتر شود

  • شناسه خبر: 58558
خدمت به مردم از سوی مسئولین بیشتر شود

رزم حسینی گفت: روحیه مطالبه‌گری مردم و مسئولین باید بالا رود و خدمت به مردم از سوی مسئولین بیشتر شود.

خانه » آخرین اخبار » خدمت به مردم از سوی مسئولین بیشتر شود

 به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” در کشکوئیه؛ رزم حسینی استاندار کرمان با حضور در جمع مردم روستای شریف آباد بخش کشکوئیه، همزمان با سالروز شهادت شهید بزرگوار حجت السلام سید احمد سید باقری پس از قرائت فاتحه در گلزار ۴۶ شهید این روستا با خانواده محترم شهیدان سید محمود و سید احمد سید باقری دیدار کرد.

علیرضا رزم حسینی در این دیدار از خانواده شهیدان سید باقری به عنوان اسوه صبر و استقامت یاد کرد و با اهداء لوح سپاس از خانواده این شهیدان تجلیل نمود.

استاندار کرمان پس از آن با حضور در گلزار شهدا ۴۳ شهید شهر کشکوئیه با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

وی در ادامه سفر خود به بخش کشکوئیه از مرکز بهداشتی درمانی بازدید و مشکلات این مرکز را بررسی نمود.

رزم حسینی با حضور در جمع مسئولین بخش کشکوئیه اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید کارها اساسی پیگیری می‌شود و در حوزه سلامت بنا به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب پیش رفته ایم.

وی با اشاره به سلامتی مردم که دغدغه امام خامنه ای (مد ظله العالی) می باشد، گفت: با طرح تحول نظام سلامت کارهای بزرگی انجام شد و سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه در این حوزه صرف می‌شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه در سراسر کشور به طور هم زمان بازسازی بیمارستان‌ها آغاز شده، یادآور شد: با اجرای این طرح هزینه درمان بیماران کاهش یافت‌ و بیمه خدمات درمانی فراگیر شد.

وی در ادامه گفت: سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار نفر در استان کرمان بیمه سلامت دریافت کردند و هر کس که هنوز بیمه نشده قصور کرده است.

علیرضا رزم‌حسینی استان کرمان را در حوزه سلامت ‌با سیاست‌های کشور همگام دانست و افزود: در شهرستان رفسنجان کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است و مسئولین نباید به مردم وعده بی‌عمل دهند تا عقب افتادگی‌هایی که به وجود آمده جبران کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به ستاد سرمایه‌گذاری حوزه سلامت در استان خاطر‌ نشان کرد: در این زمینه بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌کند و در صدد افزایش تخت‌های بیمارستان‌ها هستیم.

وی  با بیان اینکه بحران آب در استان کرمان جدی است، افزود: در زمینه مصرف آب خود ما مقصر هستیم و باید از افزایش سطح زیر کشت خودداری کنیم و از آب‌های موجود مصرف بهینه داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه طرح همیاران آب در استان کرمان از شش ماه پیش به اجرا در آمده ، بیان کرد: کشاورزان باید در این زمینه همکاری کنند زیرا آب سرمایه بین نسلی است و نسل‌های آینده نیز سهمی دارند که نباید مصرف بی‌رویه در آن انجام شود.

رزم‌حسینی عنوان کرد: سال گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان در بخش عمران هزینه کردیم و سال جاری نیز ۳۹۵ میلیارد تومان بوده که تا پایان سال به ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

استاندار کرمان گفت: ۳ هزار و ۸۷۲ پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود داشت که در این دولت ۱۶ درصد کاهش داشته و اجازه پروژه جدید ندادیم.

رزم‌حسینی بیان کرد: ۱۰ میلیارد دلار طرح مربوط به آب در کشور داریم که بخشی از آن سهم استان کرمان است.

وی با تأکید به جلب اعتماد مردم از سوی مسئولین، گفت: مردمی که در دوران دفاع مقدس فرزندان خود را تقدیم اسلام و میهن کردند از پول دادن ترسی ندارند، لذا باید رفتارمان درست باشد تا مردم به ما اعتماد داشته باشند ؛ روحیه مطالبه‌گری مردم و مسئولین نیز باید بالا رود و خدمت به مردم از سوی مسئولین بیشتر شود.

حجت السلام محرابی زاده امام جمعه کشکوئیه نیز طی سخنانی خواستار زیرسازی و روکش آسفالت جاده مواصلاتی شهر کشکوئیه به دهستان شریف آباد شد و همچنین شهر شدن روستای شریف آباد با توجه به جمعیت سه هزار و سیصد نفری را از خواسته های مردم برشمرد.

حجت الاسلام محرابی زاده با اشاره به سرمایه مردم که باغات پسته می باشد ، افزود: این باغات به دلیل خشکسالی های پی در پی از بین رفته و باعث مهاجرت چشمگیر مردم به استان های مجاور شده است و کمک دولت را می طلبد که در بخش کشکوئیه با احداث کارخانه و کارگاه های کوچک معضل بیکاری را حل نمایند.

وی در ادامه یکی از علت های بیکاری جوانان را وجود اتباع بیگانه در این بخش عنوان کرد و گفت: احداث زیر گذر در ورودی شهر کشکوئیه دغدغه مسئولین و از مطالبات مردم شهر می باشد و خواستار پیگیری موضوع توسط معاونت عمرانی استانداری کرمان شد.

رزم حسینی استاندار کرمان-خانه خشتی

رزم حسینی استاندار کرمان-خاننه خشتی

حجت الاسلام محرابی زاده امام جمعه کشکوئیه-خانه خشتی

برچسب ها:
اخباررفسنجان استاندار کرمان بخش کشکوئیه خانه خشتی رزم حسینی رفسنجان شریف آباد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان