امام جمعه شهرستان رفسنجان در خصوص پرونده قضایی م.ه بیان کرد؛

دستگاه قضایی برای اجرای عدالت و قانون تبعیض ایجاد نکند

  • شناسه خبر: 58412
دستگاه قضایی برای اجرای عدالت و قانون تبعیض ایجاد نکند

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: در نظام اسلامی همه انسان ها در برابر قانون یکسان هستند و ما درصدد هستیم عدالت فراگیر و گسترده را در کشور حاکم کنیم.

خانه » آخرین اخبار » دستگاه قضایی برای اجرای عدالت و قانون تبعیض ایجاد نکند

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، در خصوص پرونده م.ه که در آینده ای نزدیک نتیجه نهایی آن صادر می شود ، اظهار داشت: در نظام اسلامی همه انسان ها در برابر قانون یکسان هستند و ما درصدد هستیم عدالت فراگیر و گسترده را در کشور حاکم کنیم و دستگاه قضایی نیز مصمم شده برای اجرای عدالت و قانون تبعیض ایجاد نکند.

وی با اشاره به اجرای قانون برای کسانی که فساد اقتصادی ایجاده کرده و یا حقی از بیت المال و مردم ضایع شده، در ادامه افزود: فرقی ندارد این مجرم وابستگی به رهبر فرزانه انقلاب داشته باشد یا هر یک از شخصیت های دیگر یا متعلق به دستگاه اجرایی دولت یا مجلس باشد؛ همه در برابر اجرای قانون و در برابر هر مجازاتی مساوی هستند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان ابراز امیدواری کرد: به دور از جنجال های سیاسی که معمولأ تصور می شود در جامعه به وجود آید ، ان شالله این جریان روال عادی را طی کند و برای همه افراد درس آموز باشد.

وی بهترین راه حل را اجرای قانون و تسلیم در برابر حکم الهی عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور یا هر یک از عوامل دستگاه رهبری و مسئولین تراز اول کشور در این خصوص مصاحبه و بیاناتی داشته باشند که این جنجال آفرینی در کشور به وجود نیاید و مسئولین کشور از جمله دولت، مجلس شورای اسلامی، دستگاه قضایی و دیگر نهادها وظایفشان را به خوبی انجام دهند.

حجت الاسلام رمضانی پور امیدوار بودن مردم را بسیار ارزشمند دانست و افزود: سرمایه بزرگ نظام وجود شریف مردم است که نسبت به اجرای احکام و عدالت اطمینان حاصل کنند و اعتماد بین حاکمان و مردم بیشتر شود.

وی تأکید کرد: فردی که احیانأ خطا و جرمی مرتکب شده در برابر قانون تسلیم شود و فرق نمی کند چه کسی باشد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان پرونده مهدی هاشمی حجت الاسلام رمضانی پور خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عادل

    امیدواریم حکمی عادلانه صادر شود . یک سوال اینجا مطرح می شود و آن اینست که مگر قرار هست حکمی ناعادلانه صادر شود که همگان از یک گروه خاص اصرار بر صدور عادلانه حکم دارند . و دوم بدون توجه به شخصیت و خاستگاه سیاسی و خانوادگی هر متهم آیا اصرار بر صدور نوعی حکم و اعتراض به نوع دیگری از حکم به منزله دخالت در حکم قاضی که باید کاملا در جوی مناسب به قضاوت بپردازد نیست ؟ سوم پیش بینی بنده اینست که تشت های فراوانی از بام خواهد افتاد و دادگاه های متعددی تشکیل خواهد شد و گرچه این خوب است اما کمی دیر اقدام به برخورد با فساد شده است . بخش قابل توجهی از افکار عمومی بر این باور دارند که این نوع برنامه قبل از اینکه برخورد با اصل مفاسد اقتصادی باشد ، برخوردی سیاسی و جناحیست که هردو یعنی هم فساد اقتصادی و سوءاستفاده از قدرت و هم برخورد جناحی از جنگ نرم دشمن برای تزلزل اعتماد مردم به نظام آسیب رسان تر است ،

    اکبر

    با لطف خداوند و حمایت قوه قضائیه حکم این آقا زاده صادر و به سزای اعمالش میرسد.

    س

    نه تنها مردم رفسنجان بلکه همه مردم ایران البته به جزخانواده اقازاده وحامیانشان از دستگاه قضا اجرای حکم عادلانه ومنصفانه راخواهانند همه دربرابرقانون مساویند رحیمی باشه یا هرشخص دیگری

    کشاورز

    محسن از رفسنجان.دیدی حق با من بود شما میگفتی خانه خشتی مال رفسنجان هست نمیتونه اخبار کشور را بزاره.حالا فهمیدی هر جا که به نفع حزبش باشه .اخبار را انتشار میده.به نظر من این همه توصیه به دستگاه قضا یه جور بی احترامی است.چند بار مگر تا حالا دستگاه قضا تبعیض گذاشته که شما هی توصیه میکنید.هر کس جرمی کرده باشد باید محکوم بشه.به نظر من تبعیض یعنی درباره یک محکوم اصلا هیچی نگیم ودر مورد محکوم دیگه چون با هاش مخالفیم روزی ۲۵ساعت حرف بزنیم.

    م

    چرا درباره پرونده های رحیمی و مشایی و احمدی نژاد و خاوری و زنجانی دستگاه قضا را توصیه نمیکنید نکند .........
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان