به همت بسیج جامعه زنان رفسنجان؛

جشن میلاد کوثر در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 58343
جشن میلاد کوثر در رفسنجان برگزار می شود

جشن میلاد کوثر به همت بسیج جامعه زنان و با حضور بانوان در رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » جشن میلاد کوثر در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، کمیسیون جشن میلاد کوثر صبح امروز در محل ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان برگزار و به موجب آن مقرر گردید جشن میلاد کوثر با حضور بانوان به صورت باشکوه در رفسنجان برپا شود.

در این کمیسیون که با حضور نمایندگانی از فرمانداری، آموزش و پرورش، حوزه های علمیه، بسیج جامعه پزشکی و … برگزار شد، سرهنگ سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان توجه به ارزش و مقام مادر و احترام به زن در جامعه را ضروری برشمرد و گفت: فلسفه گرامیداشت روز زن و مادر مقابله با تبلیغات سوء دشمن و جلوگیری از آسیب ها و خطرات فروپاشی خانواده هاست.

کمیسیون جشن میلاد کوثر-خانه خشتیعلی سلطانی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ میلیون جوان در سن ازدواج در کشور وجود دارد، افزود: نبود امکاناتی چون مسکن، شغل و نداشتن انگیزه برای ازدواج از دلایلی ست که موجب بالا رفتن سن ازدواج در کشور شده است.

وی رواج طلاق در میان جوانان را هشداری جدی بیان کرد و گفت: سال گذشته از ۸۰۰ هزار ازدواج در کشور به طور میانگین ۱۸۰ هزار طلاق رخ داده است.

در این کمیسیون مقرر گردید سخنرانی برای برپایی باشکوه مراسم ویژه تولد حضرت فاطمه (س) در حسینیه ثارالله در فروردین ۹۴ تعیین گردد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جشن میلاد کوثر خانه خشتی روز زن روز مادر ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان