مدیر دفتر خدمات ارتباطی آبان شهرستان رفسنجان خبر داد

شناسنامه هوشمند جایگزین کارت ملی می شود

  • شناسه خبر: 58211
شناسنامه هوشمند جایگزین کارت ملی می شود

هرندی گفت: همشهریان رفسنجانی برای صدور شناسنامه جدید می توانند به اداره ثبت احوال و یا دفتر خدمات ارتباطی آبان شهرستان رفسنجان مراجعه کنند.

خانه » آخرین اخبار » شناسنامه هوشمند جایگزین کارت ملی می شود

به گزارش “خانه خشتی”، هرندی مدیر دفتر خدمات ارتباطی آبان شهرستان رفسنجان در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، در خصوص صدور شناسنامه هوشمند اظهار داشت: شناسنامه طبق قانون باید هوشمند و تعویض گردد و این شناسنامه بعلت درج کد ملی در آن جایگزین کارت ملی می شود.

وی با اشاره به امنیت بالا و عدم جعل شناسنامه جدید ، افزود: شناسنامه قدیم کدملی معتبر نداشت و دست نویس بود اما شناسنامه جدید همانند پاسپورت است و دولت برای چاپ این شناسنامه ۶۰ هزار تومان هزینه می کند و یک سوم هزینه را مردم می پردازند.

هرندی گفت: هزینه ۱۵ هزار تومانی که دولت در قبال صدور شناسنامه از مردم می گیرد بسیار ناچیز است و اکنون فرصت خوبی فراهم شده تا دولت وقت معینی مشخص نکرده و ثبت احوال نیز خلوت تر است مردم در این خصوص اقدام کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همشهریان رفسنجانی برای صدور شناسنامه جدید می توانند به اداره ثبت احوال و یا دفتر خدمات ارتباطی آبان شهرستان رفسنجان مراجعه کنند.

مدیر دفتر خدمات ارتباطی آبان شهرستان رفسنجان یادآور شد: کسانی که فرزند ۱۴ ساله دارند قبل از اعلام مدارس برای تعویض و عکس دار کردن شناسنامه در این خصوص اقدام کنند تا از شلوغی بیش از حد جلوگیری و کار سریع تر انجام گیرد.

IMG_2003 IMG_2016

IMG_2022 IMG_2025

برچسب ها:
اخباررفسنجان ثبت احوال خانه خشتی دفتر خدمات ارتباطی آبان رفسنجان شناسنامه هوشمند جایگزین کارت ملی می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حرف حساب

    این بیشتر تبلیغ بود تا خبر!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان