امام جمعه شهرستان رفسنجان تأکید کرد؛

در مذاکرات هسته ای الزامات یک توافق خوب باید رعایت شود؛ نمی خواهیم به توافق بد برسیم

  • شناسه خبر: 57980
در مذاکرات هسته ای الزامات یک توافق خوب باید رعایت شود؛ نمی خواهیم به توافق بد برسیم

امام جمعه شهرستان رفسنجان دیدگاه رهبری را در مذاکرات هسته ای مد نظر قرار داد و گفت: در مذاکرات هسته ای الزامات یک توافق خوب باید رعایت شود؛ نمی خواهیم به توافق بد برسیم.

خانه » آخرین اخبار » در مذاکرات هسته ای الزامات یک توافق خوب باید رعایت شود؛ نمی خواهیم به توافق بد برسیم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران تقوا را از سرمایه های دنیایی انسان بیان کرد و نعمت نظام جمهوری اسلامی و ولایت را از نعمت هایی دانست که باید آن را سپاس گفت و ادامه داد: اگر شکر نعمت به جا آورده شود، نعمت از بین نمی رود در حالی که اگر کفران نعمت صورت گیرد، نعمت از بین می رود.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه محبوب ترین مردم نزد خداوند شاکرترین آن ها هستند و مغبوظ ترین شان ناسپاس ترین آن هایند، گفت: کسی که ناسپاس باشد مورد نکوهش قرار می گیرد.

وی در ادامه آشنایی فرزندان با مستحبات در کنار آموزش واجبات به آن ها را در تربیت آن ها مؤثر خواند و گفت: دعوت به حضور در نمازهای جماعت یکی از مستحبات مورد سفارش است که باید مورد توجه والدین قرار گیرد.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور برکت و رونق در کار را توجه به نماز و شرکت در نماز جماعت بیان کرد و افزود: ثواب نماز جماعت به اندازه ای است که اگر همه دریاها و جن و انس و ملائک حمع شوند، نمی توانند ثواب آن را بنویسند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با اشاره به سخنی از امام صادق (ع) ایمنی در آخرت را در گرو ترس از خدا و مرتکب نشدن گناه و معصیت دانست و افزود: کسی که از خدا بترسد، خدای متعال او را از همه چیز می ترساند.

وی ضمن تشکر از مردم شریف و انقلابی و هوشیار رفسنجان، از حضور آگاهانه و حماسی آنان در جشن بزرگ ملی روز ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت: حضور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن مورد رضایت خداوند بود و خشنودی امام زمان (عج) را به دنبال داشت و یقیناً روح اما و شهدا را از خودتان راضی کردید.

حجت الاسلام رمضانی پور حضور میلیونی مردم در روز ۲۲ بهمن را موجب شکست هیمنه آمریکا و استکبار دانست و ادامه داد: ملت غیور ایران زیر بار زور و تحقیر نمی روند و کسی که بخواهد مردم را تحقیر نماید، با ضربه متقابل رو به رو می شود.

امام جمعه شهرستان رفسنجان پرهیز از قاچاق کالا و ارز را در حفظ استقلال کشور مؤثر بیان کرد و افزود: در صورتی که مردم از این لوازم استفاده نکرده، و مبادرت به خرید آنان نکنند، افراد از مبادی مجاز وارد می شوند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۹۰ درصد گوشی های تلفن همراه از راه قاچاق وارد کشور می شود، اظهار داشت: اگر می خواهید به اقتصاد کشور کمک شود که مد نظر رهبر حکیم انقلاب نیز هست، همه باید کمک کنند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور به مذاکرات هسته ای نیز اشاره نمود و دیدگاه رهبری را در این خصوص مد نظر قرار داد و گفت: در مذاکرات هسته ای الزامات یک توافق خوب باید رعایت شود؛ نمی خواهیم به توافق بد برسیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان توافقی را خوب دانست که برای مردم سودآور باشد و افزود: هر گونه توافقی در این خصوص باید یک مرحله ای، روشن و واضح و غیر قابل تغییر باشد.

وی اضافه کرد: باید تمامی تحریم ها یکباره و یکپارچه لغو شود؛ نه اینکه دولت ستمگر آمریکا می گوید در ده سال آینده و طی زمان بندی صورت گیرد.

حجت الاسلام رمضانی پور لازمه هر توافقی را حفظ حرمت و جایگاه رفیع ملت ایران بیان کرد و افزود: مردم تشنه یک توافق در مذاکرات نیستند و نان شب شان مذاکره با آمریکا نیست؛ بلکه ۳۶ سال با تحریم ها ساخته است.

وی با تأکید بر رها کردن کسب و کار و خرید و فروش در روز جمعه و شتافتن برای نماز جمعه، از برنامه ریزی شهرداری رفسنجان جهت تغییر ساعت جمعه بازار به ۲ بعد از ظهر تشکر کرد و ابراز داشت: امیدواریم حضور بازاریان بومی را در جمعه بازار بیشتر ببینیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه رفسنجان خانه خشتی قاچاق کالا و ارز مذاکرات هسته ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان