خبر خوش نماینده مردم رفسنجان و انار به راهپیمایان 22 بهمن؛

عملیات انتقال آب از خلیج فارس و چهارمحال و بختیاری به استان کرمان اجرایی می شود

  • شناسه خبر: 57623
عملیات انتقال آب از خلیج فارس و چهارمحال و بختیاری به استان کرمان اجرایی می شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از اجرایی شدن عملیات انتقال آب از خلیج فارس و استان چهارمحال و بختیاری به استان کرمان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » عملیات انتقال آب از خلیج فارس و چهارمحال و بختیاری به استان کرمان اجرایی می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن که در محل میدان شهدا تجمع یافته بودند، از کلنگ زنی تصفیه خانه رفسنجان در هفته اول اسفند ماه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه میزان آرسنیک آب رفسنجان بالا بود و پیگیری هایی از سوی وزیر و مسئولین انجام شد، تصفیه خانه رفسنجان به منظور تأمین آب شرب احداث می شود.

وی با اشاره به اقدامات اخیر در شهرستان رفسنجان، به افزایش سهم آلایندگی و ساخت دو سالن ورزشی اشاره کرد و گفت: این سالن در دو منطقه از شهر رفسنجان واقع شده اند که یکی از آن ها با پیشرفت ۶۰ درصدی همراه بوده است.

آذین از حفر چاه به منظور تأمین آب شرب ۴۵ روستا جهت کمک به تأمین شبکه آبرسانی شهر خبر داد و گفت: به زودی دو مجتمع آبرسانی در شرق و غرب رفسنجان احداث می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار با اشاره به پروژه انتقال آب از چهارمحال و بختیاری و اجرای آن توسط بخش خصوصی، اظهار داشت: در صورت اجرای این پروژه به میزان ۱۸۰ میلیون متر مکعب و با پیگیری نمایندگان و پس از تصویب دولت، به مرحله اجرا در آمده مشکل آب شرب شمال استان رفع می شود.

آذین بودجه اختصاص یافته به این پروژه را ۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد: به دلیل ناچیز بودن میزان بودجه، با بخش خصوصی رایزنی و اجرای آن به قرارگاه خاتم واگذار شده است.

وی از خرید ۲ هزار متر لوله جهت انتقال آب از خلیج فارس خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه به میزان ۳۳۰ میلیون متر مکعب بیش از ۳ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

نماینده مدرم رفسنجان و انار هم چنین به رفع مشکلات برق و روسنایی معابر اشاره کرد و از احداث ساختمان جدید اداره برق رفسنجان ابراز امیدواری نمود و افزود: پیگیری جهت تکمیل گازرسانی فردوسیه آزادگان و اکبرآباد انجام گرفته و تا اوایل سال آینده به اتمام می رسد.

آذین هم چنین به عملیات گازرسانی در منطقه خنامان و شریف آباد نیز اشاره کرد و از آماده شدن نقشه های گازرسانی در داوران خبر داد.

وی با اشاره به راه اندازی چندین پروژه به منظور اشتغالزایی در رفسنجان و با بیان اینکه مشکل بارز شهرستان در بحث اشتغالزایی در دو سال اخیر با کندی حرکت کرده است، افزود: در ده سال گذشته هیچ پروژه بزرگی در رفسنجان اجرا نشده و کل سرمایه گذاری در شهرستان ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

ایجاد ۲۵۰ مورد اشتغال خانگی، اجرای پروژه شیشه شفاف، پتروشیمی نفت، ساخت مصلی و تبدیل منطقه ویژه اقتصادی به منطقه عام از دیگر صحبت های نماینده مردم رفسنجان و انار در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن بود.

حسین آذین در پایان اظهار داشت: امیدواریم در دوره ای که در خدمت مردم خوب و شریف رفسنجان هستیم، کوتاهی نکنیم و وظیفه خودمان را انجام دهیم تا شاهد کارهای خوب در شهرستان باشیم و شرمنده جوانان نشویم.

برچسب ها:
آذین بندی شهر رفسنجان به مناسبت نیمه شعبان اخبار رفسنجان خانه خشتی راهپیمایی 22 بهمن عملیات انتقال آب از خلیج فارس و چهارمحال و بختیاری به استان کرمان اجرایی می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان