برای اولین بار در شهرستان رفسنجان؛

پروژه آبیاری بارانی بر روی محصولات زراعی به بهره برداری رسید

  • شناسه خبر: 57518
پروژه آبیاری بارانی بر روی محصولات زراعی به بهره برداری رسید

به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اولین طرح آبیاری بارانی درشهرستان رفسنجان در بخش زراعت که بر روی محصولات زراعی( جو ویونجه) اجرا شده بود مورد بهره برداری قرار گرفت.

خانه » آخرین اخبار » پروژه آبیاری بارانی بر روی محصولات زراعی به بهره برداری رسید

به گزارش “خانه خشتی”، مهندس بمانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اولین طرح آبیاری بارانی درشهرستان رفسنجان در بخش زراعت که بر روی محصولات زراعی( جو ویونجه) اجرا شده بود مورد بهره برداری قرار گرفت.

بمانی تصریح کرد: این طرح که بر روی ۱۸٫۵ ( هیجده ونیم ) هکتار از راضی حومه شرقی شهرستان رفسنجان انجام شده است با حضور فرماندار رفسنجان  و جمعی از مسئولین شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در پایان افزود:  این طرح با هزینه اعتباری معادل ۷۵۰ میلیون ریال که ۶۵۰ میلیون ریال آن از اعتبارات بلاعوض می باشد افتتاح گردید.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان طرح آبیاری بارانی بر روي محصولات زراعي افتتاح شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ]چنار

    متأسفم که اینقدر خودتون رو بالا میبرید بیچاره رها داد میزنه اما کسی بفریادش نمیرسه،راستش منم این خبر را در فارس دیدم،اگر راست میگویید چرا نفل روابط عمومی را نزدیدید.

    رها

    چرا منبع فارس را نزدید آنوقت می گویید دیگران از اخبار ما دزدی کرده اند

    پاسخ به رها

    شعله آتش انتقامتان را پایین بکشید! این وصله ها به خانه خشتی نمی چسبه!!!

    رها

    چرا منبع فارس را نزدید آنوقت می گویید دیگران از ما دزدی کرده اند

    پاسخ به رها

    خبر توسط روابط عمومی به کلیه خبرنگاران ارسال شده، از فارس کپی نشده! به کار بردن لفظ دزدی در شأن یک فرهیخته نیست، مودب باشید جناب!

    رها

    چرا منبع فارس را نزدید

    پاسخ به رها

    شما چرا اینقدر بد قضاوت می کنید؟ خبری که یه روابط عمومی به همه خبرنگاران میفرسته رو که نمیتونید بگید مال یه خبرگزاری بوده؟ این خبر دقیقا توسط روابط عمومی جهاد کشاورزی به کلیه خبرنگاران شهرستان فرستاده شده و استناد به اینکه کپی از فارس بوده تهمتی بیجاست!! چطور اینگونه بی ادبانه سخن می گویید؟ http://www.khanehkheshti.com/57518/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%A2%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D9%8A-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B2%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D9%8A/ http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931121000969
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان