حجت الاسلام رمضانی پور مطرح کرد

شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و سازمان ها راه اندازی شود

  • شناسه خبر: 57362
شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و سازمان ها راه اندازی شود

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افول پیدا کند واجبات دیگر نیز رنگی برایشان باقی نمی ماند.

خانه » آخرین اخبار » شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و سازمان ها راه اندازی شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، همایش امر به معروف و نهی از منکر مدیران ادارات شهرستان رفسنجان از سوی ستاد احیاء امر به معروف در محل فرمانداری برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان با اشاره به مسئولیت مهم امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: ما نباید نسبت به افراد بی توجه باشیم و اگر این امر در جامعه افول پیدا کند واجبات دیگر نیز رنگی برایشان باقی نمی ماند.

وی با تاکید به توجه بیشتر خانواده ها به فرزندان و بی تفاوت نبودن نسبت به محیط اطراف، افزود: بحث ما عام و خیابانی نیست و باید یک شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و سازمان ها راه اندازی شود.

ملانوری فرماندار نیز تشکیل مکرر اینگونه جلسات را مهم برشمرد و گفت: بحث فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک عبادت است که این موضوع متاسفانه در جامعه ما رو به فراموشی سپرده شده است.

وی افزود: امر به معروف با اعتقادات و ارزش های دینی ارتباط دارد و منکر ها به مدیریت اجرایی ما وصل می شود که باید در این خصوص چاره ای اندیشید.

حمید ملانوری با اشاره به برگزاری همایشاتی با این موضوع و با حضور مدیران ادارات، خاطر نشان کرد: واقعیات فریضه امر به معروف و نهی از منکر تشریح و یادآوری شود تا مدیران جایگاه و وظیفه اداری خود را بشناسند.

وی راه اندازی شورای امر به معروف در ادارات را مهم برشمرد و گفت: اگر به معروف ها توجه شود و در دید مردم زیبا جلوه داده شوند این قضایا حل خواهد شد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و سازمان ها راه اندازی شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان