بمناسبت دهه فجر

اورژانس ۱۲۳ رفسنجان دهمین مرکز فوریت های اجتماعی در استان کرمان

  • شناسه خبر: 57135
اورژانس ۱۲۳ رفسنجان دهمین مرکز فوریت های اجتماعی در استان کرمان

مدیر کل سازمان بهزیستی استان کرمان گفت: مراکز فوریت های اجتماعی مأموریت دارند با برنامه ریزی، پیشگیری و تفکر سلامت محور را در جامعه ایجاد نمایند.

خانه » آخرین اخبار » اورژانس ۱۲۳ رفسنجان دهمین مرکز فوریت های اجتماعی در استان کرمان

به گزارش “خبرنگار “خانه خشتی”، بمناسبت دهه فجر ، اورژانس اجتماعی ۱۲۳ رفسنجان با حضور مدیر کل سازمان بهزیستی استان کرمان، فرماندار ، رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین در شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

صادق زاده مدیر کل سازمان بهزیستی استان کرمان در مراسم افتتاحیه مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ رفسنجان با اشاره به مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه ، اظهار داشت: امروزه شاهد بسیاری از آسیب های اجتماعی شده ایم که به شکلی در جامعه افزایش یافته است.

وی راه مقابله با این گونه اثرات مخرب در جامعه را تفکر علمی و جدید عنوان کرد و افزود: مراکز فوریت های اجتماعی مأموریت دارند با برنامه ریزی، پیشگیری و تفکر سلامت محور را در جامعه ایجاد نمایند.

مدیر کل اداره بهزیستی استان کرمان با تأکید به ایجاد تفکر سلامت محور در بین خانواده ها، خاطر نشان کرد: بهترین شخصی که در سلامت فرد اثر گذار است خانواده می باشد.

صادق زاده این مرکز را دهمین مرکز فوریت های اجتماعی استان کرمان دانست که فعالیت های خود را آغاز کرده و گفت: امیدواریم با همدلی و همت مسئولین شهرستان رفسنجان در آینده ای نزدیک باعث ارتقاء این مرکز شویم.

دکتر آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس نیز در این مراسم ضمن اشاره به آسیب بیماری های روحی و روانی، گفت: این بیماری ها سخت تر از بیماری های جسمی است و ارگان های مختلف باید در این زمینه کمک نمایند.

وی یکی از رسالت های افراد را روی آوردن به سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و افزود: گام مهم در این مسیر آگاهی بخشی، فرهنگ سازی وتعامل بین دستگاه های مختلف می باشد.

دکتر آذین سر منشاء بسیاری از این اختلالات را اختلال اخلاقی عنوان کرد و گفت: بسیاری از آنها به علت عدم مهارت در مسائل مختلف است که باید با برنامه ریزی سعی شود جامعه ای سالم داشته باشیم.

افتتاح مرکز اورژانس ۱۲۳ در رفسنجان(خانه خشتی)۴ افتتاح مرکز اورژانس ۱۲۳ در رفسنجان(خانه خشتی)۲

دکتر آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس(خانه خشتی)

افتتاح مرکز اورژانس ۱۲۳ در رفسنجان(خانه خشتی)۱

 

 

برچسب ها:
اخباررفسنجان اورژانس ۱۲۳ رفسنجان دهمین مرکز فوریت های اجتماعی در استان کرمان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان