فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خطاب به دانش آموزان بسیجی؛

دانش آموزان بسیجی ادامه راه انقلاب را تکلیف خود بدانند

  • شناسه خبر: 56899
دانش آموزان بسیجی ادامه راه انقلاب را تکلیف خود بدانند

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: دانش آموزان بسیجی نباید تقلیدی و تحلیلی عمل کنند تا یاوری برای رهبری باشند، بلکه باید این امر را تکلیف خود دانسته و تحقیق کنند که این انقلاب با خون شهدا به ثمر نشسته است.

خانه » آخرین اخبار » دانش آموزان بسیجی ادامه راه انقلاب را تکلیف خود بدانند

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، هدف از انقلاب امام (ره) را تحقق عدالت بیان کرد و گفت: این انقلاب با همه فراز و نشیب هایی که گذشت، به رهبری امام و همت جوانان آغاز شد و هم چنان در حرکت است.

سرهنگ علی سلطانی شناخت راه و هدف امام خمینی (ه) را لازمه ادامه مسیر دانست و به پاسخ ایشان به خبرنگار ایتالیایی که جاسوس آمریکا بود اشاره کرد و گفت: علت بازگشت بسیاری از افراد از انقلاب این بود که از نظر آنان انقلاب تحلیلی بود، تحقیقی نبود؛ و مردم تکلیفی عمل نکردند و تقلیدی عمل کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: دانش آموزان بسیجی نباید تقلیدی و تحلیلی عمل کنند تا یاوری برای رهبری باشند، بلکه باید این امر را تکلیف خود دانسته و تحقیق کنند که این انقلاب با خون شهدا به ثمر نشسته است.

سلطانی با اشاره به نامه رهبر فرزانه انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی گفت: این پیام برای جوانان ما نیز هست که باید بدانند رهبری از آنان چه می خواهد تا خدای ناکرده از این قطاری که با خون شهدا راه افتاده است، پیاده نشوند.

برچسب ها:
اخباررفسنجان انقلاب خانه خشتی دانش آموزان بسیجی گفتگوی خانه خشتی با فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان؛
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان