حمید ملانوری تصریح کرد

یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی امنیت است

  • شناسه خبر: 56618
یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی امنیت است

فرماندار رفسنجان گفت: با مشاهده اوضاع وخیم زندگی مردم در کشورهای غرب از طریق رسانه ها، متوجه این برکات در جامعه اسلامی می شویم.

خانه » آخرین اخبار » یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی امنیت است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در افتتاحیه کارگاه آموزشی کار آفرینی ضمن اشاره به مسئله مهم اشتغال اظهار داشت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی تأُسیس کمیته امداد بود و در مجموعه بزرگ خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) بکارگیری این پتانسیل ارزشمند است.

وی یکی از برکاتی که نظام اسلامی به ما هدیه داده را بحث امنیت عنوان کرد و گفت: باید برکات و نعمت هایی که خداوند به واسطه استقرار نظام جمهوری اسلامی به کشور ما هدیه کرده یادآوری شود.

ملانوری افزود: با مشاهده اوضاع زندگی مردم در کشورهای غرب از طریق رسانه ها، متوجه این برکات در جامعه اسلامی می شویم.

وی تصریح کرد: در کشوری زندگی می کنیم که اوضاع اقتصادی علی رغم تمام تحریمات خوب است و پیشرفت های خوبی در علوم مختلف کسب کرده ایم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به فرهنگ بیکاری در رفسنجان، افزود: حلقه مفقوده ما در بحث آموزش و فرهنگ سازی است و امیدواریم با دوره های آموزشی در مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … در حوزه کارآفرینی دید خود را باز کنیم و زمینه تولید را در کشور افزایش دهیم.

وی در پایان با اشاره به سخن رهبر انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی)که فرمودند سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تأکید کرد: اقتصاد زمانی اصلاح می شود که اعتقاد فرهنگی با عزم و مدیریت انقلابی و دفاع مقدس همراه باشد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان فرماندار رفسنجان یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی امنیت است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان