امام جمعه شهرستان رفسنجان عنوان کرد؛

ایام الله دهه مبارک فجر موجب تداوم انقلاب و صدور آن به سایر کشورها و ملت ها شده است

  • شناسه خبر: 56457
ایام الله دهه مبارک فجر موجب تداوم انقلاب و صدور آن به سایر کشورها و ملت ها شده است

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: ایام الله دهه مبارک فجر موجب تداوم انقلاب و صدور انقلاب شکوهمند اسلامی به سایر کشورها و ملت ها شده است.

خانه » آخرین اخبار » ایام الله دهه مبارک فجر موجب تداوم انقلاب و صدور آن به سایر کشورها و ملت ها شده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در جمع نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سال ۵۷، اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر موجب تداوم انقلاب و صدور انقلاب شکوهمند اسلامی به سایر کشورها و ملت ها شده است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در ادامه با اشاره به ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره)، به روایت زندگی امام در دوران تبعید ایشان در ترکیه پرداخت و گفت: امام به معنای واقعی کلمه عالم به عمل بود و همه امور و مسائل را به دقت رصد می کرد.

حجت الاسلام رمضانی پور شناخت و بصیرت مردم نسبت به امام (ره) در دوران قبل از انقلاب و پس از آن را در رهبری ایشان مؤثر دانست و گفت: همین شناخت و معرفت موجب شد کشور ما به سرنوشت سایر کشورها دچار نشود.

وی به قیام مردم قم در دی ماه ۵۷ اشاره نمود و گفت: وقتی قبل از ۱۹ دی ماه ۵۷، روزنامه اطلاعات جسارتی به ساحت مقدس مرجعیت و امام راحل روا داشت، مردم قم خیزش کردند و اعتراض ها را به خیابان کشاندند و حاضر شدند تحت چتر ولایت امام و مرجعیت عامه و مقبول ایشان قرار گیرند.

دیدار نیروهای مسلح رفسنجان با امام جمعه شهرستان_دهه فجر_خانه خشتی

حجت الاسلام عباس رمضانی پور شناخت مردم رفسنجان از امام در آن سال ها را قابل تقدیر دانست و گفت: آن زمان اکثریت قریب به اتفاق مردم رفسنجان به معنای واقعی مقلد امام بودند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان انگیزه اساسی نهضت از دیدگاه امام خمینی (ره) از صدر اسلام را تحقق عدالت بیان کرد و افزود: هدف امام مشخص بود و نمی خواست یک نظامی برود و نظام دیگری بیاید و با حاکم شود و ریاست را بر عهده بگیرد.

وی اصل نظام را خدمت به مردم و محرومین دانست و افزود: اگر فاصله طبقاتی بین مردم افزایش یافته استف نتیجه کم کاری ماست؛ باید سطح زندگی ها یکسان شود.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه تحقق عدالت را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و گفت: هر کس که می تواند، باید در این نظام اسلامی مراتب عالیه کمال و تحقق عدالت را طی کند، و اگر بتواند و انجام ندهد، مسئول است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان به ایجاد خوش بینی در جامعه نسبت به نظام و پایبندی عمومی به آن توسط همگان تأکید کرد و گفت: اگر خلافی در جامعه مشاهده می شود، از سوی سودجویانی است که دلداده نظام نیستند.

وی نیروهای مسلح را سربازان مخلص نظام و انقلاب دانست و خطاب به آنان گفت: ان شاء الله در طول خدمت و پس از آن نیز خود را سرباز و فدایی نظام بدانید و توفیق خدمت به نظام از شما گرفته نشود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه شهرستان رفسنجان عنوان کرد؛ انقلاب اسلامی خانه خشتی دهه فجر نیروهای مسلح رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان