توضیحات سخنگوی وزارت ارشاد در مورد خبر اعطای مجوز به آلبوم خواننده زن

مجوز ارشاد برای هم‌خوانی است نه تک خوانی/اگر آلبوم تک‌خوانی عرضه شده حتما بدون مجوز است

  • شناسه خبر: 56452
مجوز ارشاد برای هم‌خوانی است نه تک خوانی/اگر آلبوم تک‌خوانی عرضه شده حتما بدون مجوز است

سخنگوی وزارت ارشاد تاکید کرد: باید تاکید کنم اعطای مجوز به آلبومی صورت گرفته که در آن یک خانم با یک آقا هم خوانی کرده و صدای خانم در این آلبوم ذیل صدای مرد است.

خانه » آخرین اخبار » مجوز ارشاد برای هم‌خوانی است نه تک خوانی/اگر آلبوم تک‌خوانی عرضه شده حتما بدون مجوز است

به گزارش “خانه خشتی”، حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در توضیح مصاحبه صبح امروزش اظهار داشت: بنده خبر مربوط به اعطای مجوز به آلبوم خواننده را پیگیری کردم.

وی افزود: مجوزی را که وزارت ارشاد صادر کرده تک خوانی خانم نیست بلکه هم خوانی است که پس از بررسی های لازم وزارت ارشاد به این آلبوم مجوز داد.

سخنگوی وزارت ارشاد با بیان اینکه ادعای تک خوانی در این آلبوم صحت ندارد، افزود: قرار شده مسئولان مربوطه آلبومی را هم اکنون در بازار وجود دارد بررسی کنند و اگر با مجوز صادر شده انطباق نداشت حتما آن را جمع آوری کنند.

نوش‌آبادی ادامه داد: قبل از اعطاری مجوز هم محتوا و هم شعر و هم موسیقی این آلبوم بررسی و بر اساس مقررات برای این آلبوم مجوز صادر شد و اگر هم آلبومی با محتوای تک خوانی در بازار عرضه شده مجوزی از سوی ارشاد دریافت نکرده است و بدون اجازه در حال انتشار است که با آن برخورد می‌شود.

سخنگوی  وزارت ارشاد تاکید کرد: قرار شده مسئولان مربوطه آلبوم موجود در بازار را بررسی کنند ولی بر اساس بررسی‌های صورت گرفه باید تاکید کنم اعطای مجوز به البومی صورت گرفته که در آن یک خانوم با یک آقا هم خوانی کرده و صدای خانم در این آلبوم ذیل صدای مرد است.

وی گفت: وزارت ارشاد مجوزی را برای تک خوانی صادر نکرده و مجوز یاد شده برای هم خوانی بود و اگر آلبوم تکخوانی عرضه شده حتما بدون مجوز است.

برچسب ها:
خانه خشتی خواننده زن دانا وزارت ارشاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان