امام جمعه رفسنجان خبر داد

مصلی امام خامنه ای رفسنجان به محل دائمی نمایشگاه عرضه کالا تبدیل می شود

  • شناسه خبر: 56157
مصلی امام خامنه ای رفسنجان به محل دائمی نمایشگاه عرضه کالا تبدیل می شود

امام جمعه رفسنجان از تبدیل مصلی امام خامنه ای رفسنجان به نمایشگاه دائمی عرضه و فروش کالا و محصولات خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » مصلی امام خامنه ای رفسنجان به محل دائمی نمایشگاه عرضه کالا تبدیل می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در افتتاحیه نمایشگاه کوثر در مصلی امام خامنه ای رفسنجان، برگزاری این نمایشگاه در محل مصلی را مقدمه ای برای سایر فعالیت های فرهنگی در شهرستان عنوان کرد و افزود: گسترش نمایشگاه های فرهنگی در الگوسازی و کارآیی در جامعه مؤثر است.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به اینکه در آینده این محل به عنوان نمایشگاه دائمی برای عرضه و فروش کالا و محصولات استفاده می شود، ابراز داشت: طبق نقشه جامع مصلی و با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، این مکان محل مناسبی برای برپایی نمایشگاه ها خواهد بود.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ورود امام خمینی (ره) به ایران در دوازدهم بهمن ۵۷ را آغاز فصل جدیدی در کشور بیان کرد و این پیروزی را خواست خداوند بیان کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ ترین نعمت خداوند که همان نعمت ولایت می باشد، بر ما عرضه شد و ولایتی که خداوند هنگام خلق انسان به او داده است، اینگونه محقق گردید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با درایت ویژه و حکیمانه رهبر انقلاب راه خود را یافته است، گفت: انقلاب اسلامی هم اکنون توانسته است در دورترین نقطه عالم شعار خود را برساند و اقتدار خود را در همه زمینه ها نشان دهد.

امام جمعه رفسنجان(خانه خشتی)

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان۲ حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان۱ گروه سرود گروه سرود۱

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی مصلی امام خامنه ای نمایشگاه دائمی کالا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان