پس از پنج حضور موفق در جشنواره های ملی و بین المللی؛

«کودکان ابری» از رفسنجان جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی را دریافت کرد

  • شناسه خبر: 55819
«کودکان ابری» از رفسنجان جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی را دریافت کرد

فیلم کوتاه «کودکان ابری» با حضور در جشنواره وارش مازندران، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم داستانی در بخش صلح و دوستی شد.

خانه » آخرین اخبار » «کودکان ابری» از رفسنجان جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی را دریافت کرد

رضا فهیمی کارگردان فیلم کوتاه «کودکان ابری» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، با اعلام این خبر افزود: این فیلم با حضور در جشنواره وارش مازندران، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم داستانی در بخش صلح و دوستی شد.
این فیلمساز رفسنجانی با اشاره به اینکه فیلم کوتاه «کودکان ابری» تاکنون در شش جشنواره شرکت و جوایزی را از آنِ خود کرده است، به خبرنگار “خانه خشتی”، گفت: در جشنواره فیلم کوتاه سایه نیز توانستیم جایزه بهترین تدوین، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را دریافت کنیم.
نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه «کودکان ابری» در ادامه از دریافت تندیس این فیلم در اولین جشنواره فیلم بمانی (سازمان میراث فرهنگی کشور) خبر داد و گفت: فیلم «کودکان ابری» در چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد و بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به ترتیب تندیس سیمین بهترین فیلم داستانی و تندیس زرین بهترین کارگردانی را به خود اختصاص داد.
دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه و تندیس و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی و فیلم در بخش سینمای ایران از دیگر جوایز فیلم «کودکان ابری» ساخته رضا فهیمی از رفسنجان است.
رضا فهیمی تاکنون موفق به ساخت هفت فیلم کوتاه شده که پنج تای آن در رفسنجان تصویربرداری شده است و فیلم «کودکان ابری» سومین فیلم وی در ژانر کودک می باشد.

برچسب ها:
"کودکان ابری" اخبار رفسنجان خانه خشتی رضا فهیمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان