ژنرال الله دادی از زبان پاریزی ها/ کار اسراییل بی جواب نمی ماند/ شعار «مرگ بر توطئه فرانسه» از پاریز به پاریس رسید

  • شناسه خبر: 55646
ژنرال الله دادی از زبان پاریزی ها/ کار اسراییل بی جواب نمی ماند/ شعار «مرگ بر توطئه فرانسه» از پاریز به پاریس رسید

شهید الله دادی که تصمیم داشت در همین ایام یادواره شهدای پاریز را برگزار کند، به خیل شهدا پیوست تا عکسش در مجلس شهدا خودنمایی کند و همگان بر ولایتمداری اش آگاه شوند.

خانه » آخرین اخبار » ژنرال الله دادی از زبان پاریزی ها/ کار اسراییل بی جواب نمی ماند/ شعار «مرگ بر توطئه فرانسه» از پاریز به پاریس رسید

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، به پاریز رسیدیم، همانجا که قرار بود سردار در خاکش آرام گیرد، سراشیبی روزگار و بالا و پایین رفتن ها نتوانسته بود خاطره سردار سپاه اسلام را از ذهن ها بزداید؛ از این جهت که اشک ها در سوگش به گونه ها می غلتید و جمعیتی که یکسره فریاد «لبیک یا حسین» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر می دادند.

حلالیتش را فرمانده سپاه قدس از حضار طلب کرد و برایش زیارت عاشورا خواند.

به توصیه همسرش زیارت خاصه حضرت زهرا (س) قرائت و فریادها از سر گرفته شدند با شعار دیگری که بوی توطئه می داد، جمعیت فریاد می زد: «مرگ بر توطئه فرانسه»

پیام تبریک و تسلیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد هم قرائت شد؛ آیت الله محمدرضا ناصری در متن پیامش امیدوارانه اظهار نمود که اکنون همرزمان و دست پروردگان سردار با رزم بی امان خود، دشمن را منکوب و سرافرازی و سعادت اسلام و مسلمانان را هرچه بهتر رقم خواهند زد.

دیگر نه جای ایستادن بود و نه پای رفتن، برای حضوری لحظه ای در مزار مطهرش فرصتی یافتیم و فاتحه ای قرائت کردیم، موج عظیم جمعیت انگار تمامی نداشت، قبرش که گلباران شد، قرار گذاشتیم برایش لیله الدفن بخوانیم.

مجالی یافتیم تا مادر شهید را زیارت کنیم، او که ۸۰ سال از عمرش گذشته بود، برای نابودی دشمنان اسلام دعا کرد، آرام بود و شهادت فرزندش را خواست و مصلحت خدا دانست.

سکوت معنادار سردار شهید سپاه اسلام از زبان مادرش شنیدنی بود، آن زمان که برایمان گفت: «هیچ وقت با من صحبت نمی کرد که کجا قرار است برود، هر چه سراغ می گرفتم، نگاه می کرد و می خندید و چیزی نمی گفت».

فهیمه اما مطمئن بود حق دایی اش کمتر از شهادت نبوده و اکنون به آرزویش رسیده است، از گفتگوهای مادر و دایی اش همین را بدانید که در پاسخ به درخواست خواهر برای نرفتن به نبرد، گفته بود: آیا تو به کم شدن گوشه ای از ناخن فرزندت راضی می شوی؟ شهدا به گردن ما حق دارند و چشم خانواده شهیدان دنبال این است که دفاع کنیم و حق شان را بگیریم.

کمی که بیشتر با فهیمه صحبت کردیم، بغضی در گلویش پیچید و زمانی که خواستیم به همه جوانان پیام دهد، گفت: اسلام ارزش دارد که برایش می جنگند، جوانان ارزش اسلام را زیر سوال نبرند و راه شهدا را ادامه دهند.

و چه کوبنده گفت: اسراییل بداند که هر چه بیشتر خون بریزد، نفرت از او بیشتر می شود؛ منتظر باشند که کارشان بی جواب نمی ماند و همه مردم پاریز حق سردار را از اسراییل می گیرند.

به سراغ خواهر شهید حاج محمد علی که رفتیم جز خوبی نشنیدیم، از پای بندی مستمرش به نماز و روزه از سن ده سالگی تا حضور ۷۷ ماهه برادرش در جبهه را با عشق بیان کرد و از خداوند سرنگونی اسراییل را خواستار شد.

شهید الله دادی که تصمیم داشت در همین ایام یادواره شهدای پاریز را برگزار کند، به خیل شهدا پیوست تا عکسش در مجلس شهدا خودنمایی کند و همگان بر ولایتمداری اش آگاه شوند.

با مردمی که از دور و نزدیک برای تشییع پیکر پاک شهید الله دادی حضور یافته بودند، صحبت کردیم، و همه به اسراییل پیام دادند و گفتند دست خدا بالاتر از همه دست هاست و دشمنان اسلام نمی توانند کاری کنند.

دعا برای سلامتی رهبر و پیروزی مسلمانان خواسته کسانی بود که برای همراهی سردار جلیل القدر سپاه به پاریز آمده بودند.

در این میان با یکی از همرزمان شهید برخورد کردیم که در تیپ ادوات جزو نیروهای شهید الله دادی بود و اکنون با افتخار از فرمانده دوران جنگ یاد می کرد که با شهادتش سربلندی را برای شهر پاریز به ارمغان آورد.

محمد فیروزی هم به اسراییل خطاب نمود که مطمئن باشد جواب قانع کننده ای به او می دهیم و برای نابودی اش از صحنه روزگار دعا کرد.

ظهر دوم بهمن ماه ۹۳ برای همه ما خاطره ای به جا گذاشت، اکنون پاریز افتخار می کند که چنین مردی از این شهر به پا خواسته است.

تهیه و تنظیم: بهناز شریفی

برچسب ها:
آمریکا اخبار رفسنجان اسراییل پاریز پاریس خانه خشتی زیارت عاشورا سردار سلیمانی شهدا شهید الله دادی فرانسه فرمانده سپاه قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان