بانک کودک و نوجوان در رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 5554
بانک کودک و نوجوان در رفسنجان افتتاح شد

دومین شعبه بان کودک و نوجوان امروز در محل بانک کشاورزی در شهرستان با حضور امام جمعه- مدیر آمزش پرورش شهرستان- معاون فرماندار-ربیعی مدیر ستادی شعبه بانک کشاورزی استان و مسئولین بانک کشاورزی شهرستان و ۳۰ نفر از دانش آموزان مدرسه شاهد افتتاح شد. ربیعی مدیر ستادی شعبه بانک کشاورزی استان در این جلس گفت:۳ […]

خانه » آخرین اخبار » بانک کودک و نوجوان در رفسنجان افتتاح شد

دومین شعبه بان کودک و نوجوان امروز در محل بانک کشاورزی در شهرستان با حضور امام جمعه- مدیر آمزش پرورش شهرستان- معاون فرماندار-ربیعی مدیر ستادی شعبه بانک کشاورزی استان و مسئولین بانک کشاورزی شهرستان و ۳۰ نفر از دانش آموزان مدرسه شاهد افتتاح شد.
ربیعی مدیر ستادی شعبه بانک کشاورزی استان در این جلس گفت:۳ سال پیش در تهران این برنامه به اجرا در آمد و قرار شد که در هر استان یک کلاس آموزشی دایر شود. وی هدف از برگزاری کلاسهای آموزشی برای کودکان ۱۵-۱۱ ساله را ۱ آشنایی این قشر با مفاهیم فرهنگ پذیری مباحث اقتصادی و خدمات الکترونیکی بانکی ۳ ایجاد روحیه استقلال طلبی نوجوانان دانست.
ربیعی گفت: اولین شعبه در خرداد ماه سال ۸۹ در استان کرمان افتتاح شد. وی ۳ هزار و ۸۰۰ کلاس آموزش را در کل کشور عنوان و تصریح کرد از این تعداد ، ۳۸۰ کلاس در کرمان با واژه آموزش نفر اعلام کرد و گفت از این تعداد ۸ هزار و ۴۰۰ هزار  نفر در استان  کرمان آموزش دیدند.
کردستانی مدیر بانک کشاورزی شهرستان نیز با اشاره به افتتاح حساب پس انداز ۵۰ هزار ریالی از طرف بانک برای هر فرد شرکت کننده گفت  در ابتدای کار ۳۰نفر از دانش آموزان مدرسه شاهد در یادگیری مطالب بانکی نام نویسی کردند.
رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان نیز با بیان مباحث معیشتی و اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی که یکی از پایه های دینی است گفت : حدود ۲۰ هزار جمعیت دانش آموزی در شهرستان رفسنجان وجود دارد که اگر با روشهای بانکداری الکترونیکی آشنا شوند به خود باوری در عرصه های مختلف اغقتصادی و اجتماعی و فرهنگی می رسند.

برچسب ها:
افتتاح،رفسنجان،بانک،کودک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان