ارسلان خبر داد:

۳۰ هزار نفر در رفسنجان دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده اند

  • شناسه خبر: 54907
۳۰ هزار نفر در رفسنجان دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده اند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه رفسنجان گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر در رفسنجان دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده اند.

خانه » آخرین اخبار » ۳۰ هزار نفر در رفسنجان دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده اند
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از مهر، محسن ارسلان در جلسه رفع مشکل بیمه خدمات درمانی درمانگاه فرهنگیان رفسنجان اظهار داشت: پیش بینی برای مراجعه برای بیمه سلامت در شهرستان حدود ۲۰ هزار نفر بود در حالی که تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر در شهرستان رفسنجان دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت کاری ملی و بزرگ بود و اجرای آن نیاز به عزم ملی داشت افزود: اگر گامی برای رفاه یک جامعه هدف برداشته می شود با هدف رفع نقایص و جبران کمبود های این جامعه است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات فرهنگیان باید در اولویت باشد، ادامه داد: فرهنگیان نسبت به مسائل جمعی و شورایی خود احترام می گذارند و به فعالیت های اجتماعی خود اهمیت می دهند.

ارسلان با تأکید بر اینکه باید به مشکلات درمانگاه فرهنگیان رسیدگی شود، بیان داشت: درمانگاه فرهنگیان در رفسنجان جایگاه خوبی دارد و خدمات خوبی به جامعه مخاطب خود ارائه می دهد.

رئیس اداره بیمه سلامت رفسنجان نیز در این جلسه گفت: درمانگاه فرهنگیان زمانی که تاسیس شد بیمه خدمات درمانی تنها جایی بود که با آن قرارداد بست.

محسن بیجامی با بیان اینکه حذف فرانشیز خلاف قانون و مقررات است، تصریح کرد: موسسه ای که قرارداد دارد باید قوانین و مقررات بیمه سلامت را رعایت کند.

برچسب ها:
30 هزار نفر در رفسنجان دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده اند اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان