پیشنهادیک نام‌جالب برای نیروگاه اتمی بوشهر

  • شناسه خبر: 5431
پیشنهادیک نام‌جالب برای نیروگاه اتمی بوشهر

به گزارش “خانه خشتی” : “ظهیر کاظمی” در وبلاگ کانون بصیرت بسیج دانشجویی بوشهر نوشت: چند وقتی است کشورهای حوزه خلج فارس، اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس با حمایت کشورهای غربی به دنبال این هستند که نام جعلی خلیج ع.ر.ب.ی را به جای خلیج تا ابد فارس جایگزین کنند و از این رو  […]

خانه » آخرین اخبار » پیشنهادیک نام‌جالب برای نیروگاه اتمی بوشهر

به گزارش “خانه خشتی” : “ظهیر کاظمی” در وبلاگ کانون بصیرت بسیج دانشجویی بوشهر نوشت:
چند وقتی است کشورهای حوزه خلج فارس، اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس با حمایت کشورهای غربی به دنبال این هستند که نام جعلی خلیج ع.ر.ب.ی را به جای خلیج تا ابد فارس جایگزین کنند و از این رو  به دنبال بهانه ای برای رقابت استراتژیک ریاض با تهران بر سراستیلا برخلیج فارس هستند.
از این رو موتور جستجوگر گوگل نام خلیج فارس را از روی نقشه این جستوجوگر حذف می کند. گرچه همه اینها آب در هاون کوبیدن است اما خوب است که ما هم سوزنی به خودمان بزنیم، بی توجهی بعضی از مسئولان باعث شده است بعضی از این کشورها که هنوز ۴۰ سال از عمر آنها نگذشته است ادعای حاکمیت بر جزایر سه گانه ایرانی کنند.

در همین خصوص بعد از ادعای شیخ نشین ها در خصوص جزایر سه گانه، قرار بر این شد که استانی به نام استان خلیج فارس وارد تقسیمات کشوری شود، اما فقط در چند روز آغازین این موضوع مورد پیگیری قرار گرفت و درحال حاضر خبری از آن نیست.

همین کم محلی ها سبب می شود دشمنان نظام از آن استفاده کرده و اندیشه های آلوده خود را به خورد دیگران بدهند در این راستا پیشنهادی به مسئولین دارم و آن هم اینکه (چند روز پیش اعلام شد که نیرو گاه بوشهر از سوم خرداد به ظرفیت کامل خود می رسد) کمترین کاری که ما می توانیم برای اعتلای نام خلیج فارس انجام دهیم این است که نام نیروگاه بوشهر را به نیروگاه خلیج فارس تغییر دهیم.

این مسئله به لحاظ این که بحث هسته ای شدن ایران در صدر اخبار جهان قرار دارد گذاشتن نام خلیج فارس بر نیروگاه بوشهر به لحاظ تبلیغاتی می تواند بسیار مفید فایده بوده و نام خلیج تا ابد فارس را بیش از پیش بر سر زبان ها بیندازد چرا که در این صورت تمامی خبرگزاری ها و رسانه های دنیا مجبور به ذکر این نام زیبا و باصلابت خواهند بود.

برچسب ها:
پیشنهادیک نام‌جالب برای نیروگاه اتمی بوشهر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان