جانشین معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگوی اختصاصی با خانه خشتی

بی بصیرتی یاران پیامبر آن ها را از صراط مستقیم منحرف ساخت/ نهم دی ماه ایستگاه آزمون بصیرتی ملت ایران بود

  • شناسه خبر: 54293
بی بصیرتی یاران پیامبر آن ها را از صراط مستقیم منحرف ساخت/ نهم دی ماه ایستگاه آزمون بصیرتی ملت ایران بود

ملت ایران پس از سی سال پایداری، در مرحله تکمیلی تر بصیرت خود را به نمایش گذاشت و در این آزمون قبول شد.

خانه » آخرین اخبار » بی بصیرتی یاران پیامبر آن ها را از صراط مستقیم منحرف ساخت/ نهم دی ماه ایستگاه آزمون بصیرتی ملت ایران بود

امان لو جانشین معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی” در تهران،  با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همراهیان نظام باید دارای بصیرت کافی نسبت به ابعاد و گستره انقلاب اسلامی داشته باشند، گفت: علت ایستادگی نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت آن در انرژی هسته ای، سلول های بنیادین و برخی فناوری ها، استقامت، ایستادگی و پایداری مردمی است که ریشه در بصیرت دارد.

حسین امان لو با اشاره به دوران صدر اسلام و بی بصیرتی یاران پیامبر و انحراف آن ها از صراط مستقیم، بصیرت را ملاک تمییز و تشخیص نیروهای رانده شده از جاده انقلاب بیان کرد و ابراز داشت: بصیرت به معنی روشن بینی، آگاهی و شناخت کافی از اطراف و پیرامون خود است.

وی نهم دی ماه را ایستگاه آزمون بصیرتی ملت ایران عنوان کرد و افزود: ملت ایران پس از سی سال پایداری، در مرحله تکمیلی تر بصیرت خود را به نمایش گذاشت و در این آزمون قبول شد.

جانشین معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین راه امام را به عنوان مسیر حرکت و مقصد را پیروزی حق بر باطل دانست و گفت: در نهم دی ماه دشمن با ابزار رسانه و با تولیدات محتوایی و هنری در این راه به جریان فتنه و دشمنان انقلاب اسلامی خدمت نمود و توانست نفوذ کند؛ لذا باید دقت بیشتری در این حوزه به خرج دهیم.

برچسب ها:
بصیرت بی بصیرتی یاران پیامبر آن ها را از صراط مستقیم منحرف ساخت/ نهم دی ماه ایستگاه آزمون بصیرتی ملت ایران بود جانشین معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگوی اختصاصی با خانه خشتی رسانه فتنه ماهواره نهم دی ماه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان